کارشناس فروش شرکت کار و اندیشه

امسال بزرگترین غرفه نمایشگاه ساختمان کرمان را برپا کردیم

عصر نمایشگاه- یکی از بزرگترین غرفه های پانزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان کرمان را شرکت کار و اندیشه برپا کرده است.

امسال بزرگترین غرفه نمایشگاه ساختمان کرمان را برپا کردیم
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴:۰۰

    میلاد تقی زاده مرتضایی کارشناس فروش شرکت کار و اندیشه در گفت و گوی اختصاصی با عصر نمایشگاه با اعلام این خبر افزود: این دومین سالی است که در به صورت پیاپی در نمایشگاه کرمان حضور داریم البته 6 یا 7 سال پیش نیز در این نمایشگاه حضور داشتیم که به علت برخی از مشکلات چند سال در این نمایشگاه حضور نیافتیم ولی با توجه به افزایش کیفیت این رویداد در دو سال اخیر تصمیم به حضور مستمر دراین نمایشگاه گرفتیم.
    وی افزود:  امسال هم یکی از بزرگترین غرفه های نمایشگاه را در اختیار داریم و در این دو روزی که از برگزاری نمایشگاه می گذرد حضور بازدیدکنندگان برای ما رضایت بخش بوده است.
    تقی زاده در خصوص محصولات ارائه شده شرکت کار و اندیشه در نمایشگاه صنعت ساختمان کرمان اظهار داشت: در  ما در حال حاضر با برند های Ebara   ژاپن،  Bosch آلمان و  Eco energy بزرگترین تولید کننده چیلر های جذبی در دنیا در این نمایشگاه حضور داریم.
    وی در خصوص سابقه فعالیت شرکت کار و اندیشه اضافه کرد: این شرکت در سال 1362 توسط تعدادی از فارغ التحصیلان  دانشگاه صنعتی امیر کبیر تأسیس شد و شرکت در حال حاضر در چهار زمینه پزشکی و دارویی، ماشین آلات تولید و بسته بندی محصولات آشامیدنی و تهویه مطبوع فعالیت دارد.
    تقی زاده اضافه کرد کیفیت بالا و پشتیبانی مستمر دو ویژگی اصلی این مجموعه می باشد و این شرکت با ارتباط با معتبرترین تولید کنندگان جهانی تجهیزات و ماشین آلات مورد نیاز پروژه های مهم کشور مانند برج میلاد، مجتع کوروش و پالادیوم در تهران، پتروشیمی مارون و غد یر در جنوب و در کرمان نیز برج اول کرمان ساختمان پزشکان شفا  را تأمین کرده است.
    ارائه محصولات و خدمات با کیفیت و شناخته شده با تکیه بر کارکنان باانگیزه و نوآور و بهبود زندگی مشتریان و مصرف کنندگان ملی و بین المللی و ارتقا سطح رفاه مشتریان از اهداف اصلی این مجموعه می باشد.
    شایان ذکر است پانزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان کرمان و چهارمین نمایشگاه تخصصی کاشی سرامیک سنگهای تزئینی، شیرآلات بهداشتی، تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر کرمان تا تاریخ 17 شهریور ماه در نمایشگاه بین المللی کرمان برپا است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت