افتتاح نمایشگاه بین‌المللی گردشگری گوانگجو با حضور ایران

عصر نمایشگاه- نمایشگاه بین المللی گردشگری «گوانگجو» در جنوب چین امروز جمعه با حضور هیاتی از کشورمان گشایش یافت.

افتتاح نمایشگاه بین‌المللی گردشگری گوانگجو با حضور ایران
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از  ایرنا، در نمایشگاه امسال که ششمین سال برگزاری آن است، با تلاش های سرکنسولگری ایران در گوانگجو و همکاری دفتر اطلاع رسانی گردشگری جمهوری اسلامی ایران در این شهر غرفه کشورمان از جنب و جوش بیشتری برخوردار شده است.
    همچنین در این راستا یک گروه موسیقی سنتی ایرانی در طول روزهای برگزاری نمایشگاه، در محل غرفه کشورمان به اجرای برنامه مبادرت کرده و برخی از دست اندرکاران غرفه با پوشیدن لباس سنتی ایرانی، رنگ و بوی جذاب تری به غرفه بخشیده اند.
    نمایشگاه بین المللی گوانگجو با حضور جمهوری اسلامی ایران از امروز به مدت سه روز در این شهر دایر است.
    در سال های اخیر استان گوانگ دونگ برای توسعه کمی و کیفی صنعت گردشگری داخلی و خارجی، سرمایه گذاری زیادی کرده است به طوری که درآمد این استان از محل جهانگردی در سال گذشته به افزون بر یک تریلیون یوان رسید.
    در سال 2016 تعداد 122 میلیون چینی به خارج از کشور سفر کرده اند که 22 میلیون نفر آنها از استانهای جنوبی چین بودند.
    بر اساس آمارهای ارائه شده از آژانس های گردشگری چین، در سال 2016 افزون بر 150 هزار چینی به ایران سفر کردند که حدود 50 هزار نفر آنها از استان های جنوبی و عمدتا با اهداف تجاری به کشورمان سفر کرده اند.
    پیش بینی می شود که در سال های آتی با مشارکت هرچه بیشتر دست اندرکاران صنعت گردشگری کشورمان در برنامه ها و فرصت هایی که می توان از آنها به منظور شناساندن بازار گردشگری ایران استفاده بهینه کرد، شاهد رشد تعداد بازدیدکنندگان و گردشگران چینی به کشورمان باشیم.
    استان «گوانگ دونگ» با مرکزیت «گوانگجو»، ثروتمندترین استان چین محسوب می شود و گردشگران این استان هزینه بیشتری نسبت به دیگر گردشگران چینی در سفرهای خود صرف می کنند.
    این استان با جمعیتی بالغ بر 105 میلیون نفر یکی از بزرگترین و پرجمعیت ترین استانهای چین است که به استان اقتصادی این کشور نیز مشهور است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت