دبیر اجرایی هفته قرآن و عترت کردستان خبر داد

برگزاری نمایشگاه هفته قرآن وعترت در سنندج

عصر نمایشگاه- سید امجد افصحی دبیر اجرایی هفته قرآن و عترت کردستان، از برگزاری نمایشگاه هفته قرآن و عترت در سینما بهمن سنندج خبر داد.

برگزاری نمایشگاه هفته قرآن وعترت در سنندج
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ،سید امجد افصحی دبیر اجرایی هفته قرآن و عترت کردستان در جلسه شورای برنامه ریزی هفته قرآن و عترت که در سالن کنفرانس مجتمع فرهنگی و هنری فجر سنندج برگزار شد، گفت: نمایشگاه هفته قرآن و عترت از برنامه های جانبی هفته قرآن و عترت که در گالری سینما بهمن سنندج از 21 تا 27 فروردین برای بازدید علاقمندان به قرآن کریم برپاخواهد شد.

    وی افزود: تجلیل از خادمین قرآن، گرامی داشت شهدای قرآن و نشست‌های علمی و پژوهشی با موضوع قرآن کریم از دیگر برنامه های جانبی هفته قرآن وعترت است.

    این مقام مسئول در ادامه اظهار داشت: نخستین هفته قرآن و عترت به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان  و با مشارکت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سنندج برگزار می شود.

    وی افزود: همچنین در این راستا25 دستگاه دولتی در استان  همکاری لازم را برای هرچه بهتر برگزار کردن جشنواره هفته قرآن و عترت  انجام می دهند.

    دبیر اجرایی هفته قرآن و عترت  استان در ادامه افزود: همه  نهادها برای ترویج فرهنگ قرآن آموزی باید نهایت تلاش خود را انجام دهند زیرا که ترویج آموزه های قرآن کریم در جامعه بسیاری از مشکلات را رفع می کند.

    وی اظهار داشت: برگزاری این گونه جشنواره های قرآنی در ارتقا روحیه معنوی و گرایش جوانان  و نوجوانان  به سمت مباحث قرآنی در جامعه نقش انکار ناپذیری دارد.

    افصحی در پایان سخنانش بر مشارکت حداکثری فعالان این عرصه در برگزاری جشنواره  هفته قرآن وعترت در این استان تاکید کرد.

    گفتنی است ،در ادامه این جلسه هر کدام از حاضرین نقطه نظرات خود را در راستای هرچه بهتر برگزار کردن جشنواره هفته قرآن و عترت بیان کردند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت