مدیر پاویون ایران در نمایشگاه ITU Telecom World بوسان؛

پاویون ایران در نمایشگاه ITU ۲۰۱۷ بوسان کره جنوبی میزبان بازدیدکنندگان

عصر نمایشگاه- مدیر پاویون ایران در نمایشگاه ۲۰۱۷ ITU Telecom World بوسان کره جنوبی از حضور شرکت‌های دولتی، خصوصی و بخش دانشگاهی ایران در این نمایشگاه در قالب پاویون ایران، همچون نمایشگاه سال گذشته‌ی بانکوک خبر داد.

پاویون ایران در نمایشگاه ITU ۲۰۱۷ بوسان کره جنوبی میزبان بازدیدکنندگان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۰:۰۰

    به گزارش پاسگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از سیتنا، "مونا ارشادی فر" مدیر پاویون ایران در نمایشگاه 2017 ITU Telecom World در گفت‌وگویی اظهار داشت: وزرا، قانونگذاران، سیاست‌گذاران و مقامات عالی‌رتبه‌‌ی حوزه‌‌ی ICT از کشورهای مختلف دنیا به همراه سرمایه‌گذاران بین المللی، طی حضور در نمایشگاه‌های سالیانه‌ی ITU با کارشناسان و شرکت‌های حاضر در نمایشگاه تبادل نظر کرده و برای همکاری مشترک و اجرای پروژه‌های مختلف برنامه‌ریزی می‌کنند.

    وی افزود: نمایشگاه ITU Telecom World کره جنوبی به عنوان معتبرترین و مهمترین رخداد نمایشگاهی سالیانه ITU از 25 تا 28 سپتامبر 2017 (سوم تا ششم مهرماه 96) در بوسان کره جنوبی برگزار خواهد شد.

    وی ادامه داد: شرکت‌های دولتی، خصوصی و دانشگاهی ایران مشتمل بر شرکت ارتباطات زیرساخت، شرکت مخابرات ایران، دانشکده پست و مخابرات، شرکت اتصال صنعت میانه و شرکت صنایع ارتباطی آوا در قالب پاویون ایران در این نمایشگاه شرکت خواهند کرد.

    ارشادی فر در همین حال از حضور هیات عالی رتبه‌ی همراه پاویون ایران با ترکیب مدیران ارشد دولتی و خصوصی حوزه‌ی فناوری اطلاعات و ارتباطات کشورمان و سخنرانی مقامات ایرانی در فروم‌های تخصصی این نمایشگاه خبر داد.

    وی خاطرنشان کرد: از هم اکنون مذاکرات با شرکت‌های معتبر بین المللی برای امضای تفاهم نامه همکاری با شرکت‌های ایرانی حاضر در این نمایشگاه انجام شده است و امید می‌رود که این مذاکرات همچون سال گذشته به قراردادهای موثر برای بخش مخابرات کشور منجر شود.

    ارشادی فر در پایان گفت: به منظور آشنایی شرکت‌های حاضر در نمایشگاه و بازدیدکنندگان با شرکت‌های ایرانی حاضر در پاویون ایران و سایر شرکت‌های ایرانی که موفق به حضور در نمایشگاه بوسان نشده‌اند، ویژه‌نامه‌ای به زبان انگلیسی به همت سیتنا منتشر و در این نمایشگاه توزیع خواهد شد.

    گفتنی است؛ سال گذشته نیز پاویون ایران در نمایشگاه ITU Telecom World بانکوک برپا شد و شرکت ارتباطات زیرساخت به عنوان یکی از اعضای پاویون ایران، در بین برترین‌های نمایشگاه قرار گرفت و از دبیرکل ITU لوح تقدیر دریافت کرد و از سیتنا نیز هم به عنوان نماینده‌‌ی رسمی نمایشگاه‌های ITU در ایران و هم در قالب حامی رسانه‌ای نمایشگاه‌های ITU تقدیر به عمل آمد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت