محدودیت‌های طراحی غرفه کدامند؟

عصر نمایشگاه- کارشناسان بین‌المللی حوزه نمایشگاه می‌گویند طراحی غرفه تلفیقی است از فن و هنر که باید به‌دست شایسته‌ترین فرد به سرانجام برسد.

محدودیت‌های طراحی غرفه کدامند؟
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»به نقل از گسترش, این دو اصل اگر به خوبی در کنار یکدیگر قرار گیرند می‌توانند بهترین نتیجه ممکن را به همراه داشته باشند. در این میان اما چند نکته بسیار خاص دست طراحان را می‌بندد که عوامل محدودیت شناخته می‌شوند. عوامل محدودیت از آن دست مواردی است که گاهی اوقات اجازه نمی‌دهد طراحی غرفه آنطور که باید و شاید پیش برود. «آقای رویداد» چند عامل بسیار مهم محدودیت را برای شما آماده کرده تا پیش از طراحی غرفه آنها را مد نظر داشته باشید.

    ـ پیش از آنکه طراحی غرفه را آغاز کنید به طور حتم از شماره سالن و قوانین مربوط به آن آگاه شوید. برخی سالن‌ها به دلیل استفاده از مصالح نامرغوب، ظرفیت پایینی داشته و در طبقات بالا، نمی‌توانند بیش از میزان خاصی وزن را تحمل کنند، به همین دلیل چنانچه غرفه شما در این نوع سالن‌ها قرار دارد، نباید بار اضافی را هنگام طراحی برای آنان در نظر گرفت.

    ـ ارتفاع مجاز یکی دیگر از مواردی است که همیشه باعث مزاحمت در طراحی غرفه می‌شود. اگر غرفه شما در طبقه دوم یک سالن قرار گرفته باشد، پس سقف کوتاه تری نیز در اختیار شما خواهد بود، به همین دلیل نمی‌توانید از یک غرفه دو طبقه استفاده کنید.

    ـ ابعاد غرفه یک عامل ساده از محدودیت‌هاست که با کمی دقت می‌توان آن را برطرف کرد. تنها کافی است ابعاد و شکل دقیق غرفه را بدانید و آن را در اختیار طراح قرار دهید. یک طراح می‌تواند با در اختیار داشتن ابعاد و شکل غرفه نمونه دیجیتالی غرفه را آماده کرده و به شما ارائه دهد.

    ـ پیش از آغاز نمایشگاه و حتی پیش از طراحی غرفه تعداد کارمندان غرفه شامل مسئول غرفه، پاسخگویان، مسئول تدارکات و... را تعیین کنید. طراح می‌تواند با دانستن تعداد افراد حاضر در غرفه طراحی بهتری برای فضای شما داشته باشد تا غرفه به صورت فشرده نباشد.

    ـ شرایط نصب و امکانات ساخت غرفه در نمایشگاه آخرین عاملی است که می‌تواند باعث محدودیت شود. برخی مواقع برگزارکنندگان رویداد اجازه استفاده از غرفه‌های پیش ساخته را نمی‌دهند، در حالی که طراحی شما قابلیت اجرا در محیط نمایشگاهی را ندارد و شما در عمل هزینه اضافی برای طراحی پرداخت کرده‌اید.

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت