مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز خبر داد:

تخفیف ۴۰ درصدی در هشتمین نمایشگاه کتاب البرز پیش بینی شد

عصر نمایشگاه- نمایشگاه کتاب البرز با حمایت موسسه نمایشگاه های وزارت ارشاد، شهرداری کرج و کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج برپا شد.

تخفیف ۴۰ درصدی در هشتمین نمایشگاه کتاب البرز پیش بینی شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از البرز24,  مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز عصر یکشنبه 19 شهریور در افتتاحیه نمایشگاه کتاب البرز گفت: همزمان با سالروز وفات ایت الله طالقانی میزبان سیصد و سی و سومین نمایشگاه کتاب استانی و هشتیمن نمایشگاه کتاب استان البرز هستیم و سعی کردیم این جریان فرهنگی را با کیفیت و محتوای بالا به فرهنگدوستان کرج ارائه دهیم.
    علی خیلدار ضمن تجلیل از اصحاب قلم، شعرا، اهالی فرهنگ و هنر، مسئولین و محمد سلگی معاون فرهنگی وزارت ارشاد، حقیقی معاون استاندار البرز و … افزود: نمایشگاه کتاب البرز با حمایت موسسه نمایشگاه های وزارت ارشاد، شهرداری کرج و کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج برپا شد.
    وی اظهار داشت: علاوه بر ارائه کتاب و نوشت افزار، اجرای نمایش، تئاتر خیابانی و رفع معضلات جامعه در قالب دعوت از دستگاه های محیط زیست، آبفا و …از دیگر برنامه های نمایشگاه کتاب البرز است.

    خیلدار تخفیف 20 درصدی بانک شهر، تخفیف 20 درصدی ناشر و جمعا تخفیف 40 درصدی نمایشگاه کتاب البرز را کم نظیر عنوان و تصریح کرد: در قالب جشن امضا تازه های کتاب 22 عنوان کتاب رونمایی می شود و در روز سینما از بازیگران ملی دعوت می شود و هر روز نمایشگاه با عنوان یک شهرستان در نظر گرفته شده است.

    مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در خاتمه به ظلم علیه مسلمانان میانمار اشاره کرد و خاطر نشان داشت: دولت میانمار با مسیر نژاد پرستانه و به شیوه های بربریت رفتار بدی با مسلمانان دارد لذا لزوم محکوم کردن این مهم توسط اصحاب رسانه البرز در فضای مجازی احساس می شود و همچنین غرفه ای در نمایشگاه کتاب به مظلومیت میانمار اختصاص داده شده تا عموم مردم با امضای یک طومار جنایات اخیر علیه مسلمانان را محکوم کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت