برگزاری نمایشگاه جشنواره ملی پسته ایران در دامغان

عصر نمایشگاه- نمایشگاه بزرگ جشنواره ملی پسته ایران - دامغان با هدف نمایش و عرضه ادوات، نیازمندی‌ها و محصولات مرتبط با کاشت و داشت و برداشت پسته در آیینی افتتاح شد.

برگزاری نمایشگاه جشنواره ملی پسته ایران در دامغان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»به نقل از  «شهر فردا»، نمایشگاه ادوات، تجهیزات، ماشین آلات، کود و سم و نیازمندیهای باغداران و تولیدکنندگان پسته در کاشت، داشت، برداشت، فرآوری و عرضه این محصول ساعتی پیش با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، میهمانان و کارشناسانی از استان های مختلف و جمعی از فعالان و بهره برداران افتتاح شد.

    دبیر جشنواره ملی پسته ایران، دامغان در خلال این مراسم در گفت و گو با خبرنگار تسنیم برپایی نمایشگاه ادوات، تجهیزات، نیازمندی‌ها و توانمندی‌های تولیدکنندگان این شهرستان و شرکت‌های مختلف حاضر در این نمایشگاه را از مهم‌ترین برنامه‌های جانبی چهارمین جشنواره ملی پسته ایران در دامغان عنوان و خاطرنشان کرد: بیش از 50 غرفه در این نمایشگاه محصولات مختلف را به نمایش گذاشته اند.

    وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه در فضایی بالغ بر یک هزار متر مربع با توجه به سوابق موفق سال‌های گذشته برپا شده است، افزود: علاوه بر عرضه مستقیم پسته، مواد غذایی و صنایع دستی؛ 15 شرکت داخلی و خارجی در این نمایشگاه محصولات خود را ارائه کرده اند.

    رئیس شورای اسلامی شهر دامغان با اشاره به اینکه نمایشگاه چهارمین دوره جشنواره ملی پسته ایران در دامغان 21 تا 24 شهریورماه در دو نوبت صبح 9 تا 13 و عصر 17تا 21 پذیرای کشاورزان و علاقه‌مندان است، تصریح کرد: شرکت‌هایی از کره جنوبی، ژاپن، ایتالیا و آلمان هم در کنار شرکت‌های ایرانی در این نمایشگاه محصولات خود را ارائه کرده اند.

    چهارمین جشنواره ملی پسته ایران، دامغان از 22 شهریورماه با حضور کارشناسان، باغداران و بهره برداران، عرضه کنندگان طلای سبز از استان سمنان و دیگر استان‌ها، مسئولان ملی، استانی و شهرستانی و سفرا یا رایزنان اقتصادی پنج کشور چین، هند، بنگلادش، افغانستان و ونزوئلا به مدت دو روز در محل سالن هلال احمر شهرستان دامغان برگزار می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت