نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران در اوکراین (۳۳)

رئیس اتاق مشترک ایران و اوکراین: ۱۲ کمیسیون مشترک در اوکراین مشغول رایزنی هستند

عصر نمایشگاه- رئیس اتاق مشترک ایران و اوکراین اظهار داشت در اتاق مشترک ایران و اوکراین در حال حاضر ۱۲ کمیسیون مشترک بر سر موضوعات مختلف مشغول رایزنی هستند.

رئیس اتاق مشترک ایران و اوکراین: ۱۲ کمیسیون مشترک در اوکراین مشغول رایزنی هستند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۶:۰۰

    حمید رضا قادی رئیس اتاق مشترک ایران و اوکراین در گفت و گو اختصاصی با عصر نمایشگاه با بیان این مطلب اظهار داشت: روابط ایران و اکراین در سطح خوبی است و برای نشان دادن توانمندی های ایران به این کشور نیاز برگزاری چندین نمایشگاه های از این دست و شرکت در نمایشگاه های بین المللی است.

    وی افزود : برای برگزاری نمایشگاه از این دست باید برنامه ریزی دقیق و اصولی داشت و انطور که از شواد بر می آید این رویداد دارای برنامه ریزی مناسبی است.

    قادی در خصوص اتاق مشترک ایران و اکراین اظهار داشت: ما 3 الی 4 ماه است که فعالیت اتاق مشترک را شروع کردیم امیدواریم با حرکت های اساسی و درستی که در دست برنامه ریزی داریم برای سال های دیگر بتوانیم در نمایشگاه بین المللی ورود کنیم و در نمایشگاه های اختصاصی بهتر عمل کنیم و قدرت واقعی کشور ایران را نشان دهیم و با دعوت از دیگر شرکت های قدرتمند با توان بالاتری حضور داشته باشیم.

    رئیس اتاق مشترک ایران و اوکراین جلوگیری از دوبار کاری را از نکات مهم برگزاری نمایشگاه های برون مرزی عنوان داشت و اظهار کرد: برای بالا بردن کیفیت نمایشگاه ها باید در دوره های اتی از حضور تکراری شرکت ها با محصولات ثابت جلوگیری شود تا مخاطب خارجی نمایشگاه  احساس نکند که جیز تازه ای در نمایشگاه وجود ندارد و وقتش تلف می شود؛ پس باید برنامه ریزی اساسی با مطالعه بیشتر و با تکنیک برنامه ریزی آینده نمایشگاهی و پیگیری بعد از نمایشگاه اقدام به برگزار ی دور بعدی نمایشگاه کنیم با توافقات انجام شده در کمیسیون مشترک نمایشگاه در اتلاق برنامه ریزی خوب و دقیقی را داشته باشیم.

    وی افزود: ما الان با 12 کمیسیون در حال اجرا است اتاق مشترک یکی از آن کمیسیون ها بخش نمایشگاه است پروتکل و سمینارها و تخلیه کارهای تشریفاتی هستندکه انشالله با توافق دو طرف کشورها     به بهترین نحو برنامه ریزی کنیم و از تمام کسانی که در بخش صنعت مشغوا هستند دعوت شود. تا با برنامه ریزی دقیق هم در ایران و هم در اوکراین شود برنامه های توسعه مندتری انجام شود

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت