رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل خبر داد

برگزاری چهاردهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی با نمادی از اقتصاد مقاومتی

عصر نمایشگاه- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل از برگزاری چهاردهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی با نمادی از اقتصاد مقاومتی‏ خبر داد. ‏

برگزاری چهاردهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی با نمادی از اقتصاد مقاومتی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»به نقل از  خبرگزاری فارس از اردبیل، عدیل سروی در آئین افتتاحیه چهاردهمین نمایشگاه تخصصی نهاده‌ها، تجهیزات آبیاری، ادوات و ماشین آلات کشاورزی دام و طیور، آبزیان و صنایع وابسته که با حضور رضا کریمی، نائب رئیس اول کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی و نصیری ، معاون سیاسی امنیتی استانداری ، مسئولان استانی و کشاورزان پیشروترتیب یافته بود، اظهار کرد: این نمایشگاه در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی واجرای دستورات و فرامین مقام معظم رهبری به منظور تقویت تولیدات داخلی و استفاده از آنها برگزار می‌شود .

    وی افزود: یکی از ویژگی‌ها و برتری‌های این نمایشگاه در این است که از 50 شرکت تولیدی که در امر تجهیزات آبیاری بارانی، تولید ماشین آلات کشاورزی و تولید نهاده‌ها و ... فعالیت دارند، تعداد 47 شرکت در داخل کشور در این نمایشگاه حضور دارند که این امر نشانگر توانمندی و مدیریت کلان کشوری در تامین ماشین آلات و ادوات مورد نیاز بهره برداران است. در این نمایشگاه همچنین سه شرکت ازکشورهای خارجی انگلستان، هلند و هندوستان شرکت دارند.

    رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل ‏تصریح کرد: برنامه ریزی در برپایی این نمایشگاه به گونه‌ای بوده است که تعداد 15 استان اردبیل، تهران، اصفهان، خراسان رضوی، همدان، مازندران، گلستان، بوشهر، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، قزوین، مرکزی، البرز، زنجان وکردستان حضور فعال دارند.

      سروی اضافه کرد: این تعداد استان‌ها بیشترین سهم و نقش را در تجهیز مکانیزاسیون کشور بر عهده دارند و کشورهای انگلستان و هلند و هندوستان نیز به عنوان شرکت‌های خارجی در این نمایشگاه حضوردارند که امید واریم دست اندرکاران، کشاورزان و بهره برداران نهایت استفاده را از تجربیات این شرکت‌ها نیز ببرند . 

    وی در خصوص کیفیت دستگاه‌ها و ادوات ارائه شده در این نمایشگاه نیز گفت: از لحاظ فنی ادوات و دستگاه‌های ارائه شده در این نمایشگاه اعم از تجهیزات آبیاری تحت فشار و ادوات و ماشین آلات کشاورزی بر اساس آخرین تکنولوژی و فن آوری‌های بروز دنیا ارائه می‌شوند و بهره برداران می توانند با اطمینان خاطر نیازهای خود را از این نمایشگاه تامین نمایند.

    رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل ‏با اشاره به قابلیت‌ها و توانمندی‌های استان اردبیل در عرصه کشاورزی و امور دام افزود: این استان با وجود اینکه یک و نه صدم درصد از مساحت کل کشور را تشکیل می‌دهد ولی با وجود این چهارو نیم  میلیون تن از محصولات کشاورزی کشور در این استان تولید می‌شود. به عبارت دیگر 4 درصد کل تولیدات کشاورزی کشور را شامل می‌شود همین امر نیز گویای این واقعیت است که بهره برداران و تلاشگران عرصه تولید و کشاورزی استان می‌بایست به آخرین تکنولوژی‌ها و فن آوری‌های بروز جهانی در زمینه آبیاری تحت فشار و ادوات و ماشین آلات دنباله بند کشاورزی مجهز باشند تا بتوانند سهم خود را در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی به بهترین نحو ممکن افزایش دهند.

    این نمایشگاه همه روزه از21 لغایت 24 شهریورماه  از ساعت 4 بعداز ظهر لغایت 10 شب به مدت 4 روز دایراست و عموم بهره بردارن و دست اندرکاران تولید در بخش کشاورزی و امور دام می‌توانند از این نمایشگاه بازدید نمایند. غرفه بانک کشاورزی استان اردبیل نیز برای پرداخت تسهیلات کم بهره در کمترین زمان ممکن به  بهره مناسب خدمات ارائه می‌نماید که همین امر نیز موجبات خرید آسان را برای بهره برداران با استفاده از تسهیلات بانکی فراهم می‌آورد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت