نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران در اوکراین(۳۵)

نمایشگاه اوکراین مزیت های ویژه برای صادرات کالا های ایرانی دارد

عصر نمایشگاه- مدیر روابط عمومی و بین الملل منطقه آزاد انزلی گفت: حضور در نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران در اوکراین ویژه ای را برای صادرات کالا های ایرانی به اروپا ایجاد کرده است.

نمایشگاه اوکراین مزیت های ویژه برای صادرات کالا های ایرانی دارد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه »،امین افقی مدیر روابط عمومی و بین الملل منطقه آزاد انزلی با اعلام این مطلب اظهار داشت: مناطق آزاد در کنار استان های کشور در این نمایشگاه شرکت کرده اند چون یکی از اهداف اصلی مناطق آزاد کسب درآمد ارزی و توسعه صادرات کشور است و با این رویکرد شرکت در نمایشگاه های بین المللی و معرفی توانمندی های صادراتی ایران و ظرفیت های صادراتی مناطق آزاد و مزیت های ویژه ای که برای جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی برای توسعه مبادلات کشور دارد.
    وی افزود: مناطق آزاد عنوان الگو موفق کانون های اقتصادی نقش مهمی در حلقه تعامل اقتصاد ایران با اقتصاد جهانی دارند و مناطق آزاد انزلی با توانمندی های بخش خصوصی خود که شرکت مدیریت صادرات منطقه آزاد انزلی است و 50 شرکت و کنسرسیوم صادراتی و شرکت های دانش بنیاد و فن آور عضو آن هستند محصولات خود را در  این نمایشگاه ارائه کرده است.
    امین افقی خاطر نشان کرد: منطقه آزاد انزلی در یک سال اخیر با توسعه  تعاملاتی که با کشور اوکران داشته است و توافق نامه هایی که برای بندر اودسا از طرف بندر کاسپین که بزرگترین بندر زیرساختی مناطق آزاد در دریای خزر ارسال کرده است  توانست مناسبات خود را با کشور اوکراین افزایش دهد و این نمایشگاه فرصتی است برای اینکه بتواند آن مسیری را که برای توسعه تعاملات با اکراین شروع کرده ادامه دهد.
    وی افزود: در دو روز اخیر مشاهده کردیم بازار ایران و به دلایل مختلفی نظیر موقیت استراتژک کشور ایران در کریدور های بین المللی و توانمندی بخش خصوصی رو به رشد ایران علاقه مند به افزایش روابط تجاری است چرا که هر سال که می گذرد بخش خصوصی ایران با بازاریابی بین المللی بیشتر آشنا می شود و می تواند توان خود را در عرصه جهانی بیشتر نشان دهد و در کنار منابع غنی کشور ما یک فرصت است برای تجارت بین الملل.
    وی اظهار داشت: هدف اصلی منطقه آزاد انزلی کشورهای حوزه CIS است و اوکراین در کنار اونها می تواند یک حلقه مناسب باشه برای توسعه کشور ها. اوکراین به دلیل اینکه مسیر تبادل تجاری ما با اروپاست و در مسیر کریدور های بین المللی قرار دارد برای منطقه آزد انزلی حائز اهمیت است و این کشور می تواند به عنوان مسیری که در کاهش هزینه های حمل بار برای تجار ما حائز اهمیت باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت