نمایشگاه بین المللی صنعت در باکو گشایش یافت

عصر نمایشگاه- نمایشگاه بین المللی صنعت باکو مشتمل بر نمایشگاه بین المللی صنعت CASPINDEXPO، نمایشگاه بین المللی ساختمان و نمایشگاه خودرو امروز(چهارشنبه) با حضور «جواد جهانگیر زاده» سفیر ایران در باکو و «نیازی صفر اف » معاون وزیر اقتصاد جمهوری آذربایجان در مرکز نمایشگاهی باکو آغاز بکار کرد.

نمایشگاه بین المللی صنعت در باکو گشایش یافت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»به نقل از   ایرنا، این نمایشگاه سه روزه که از امروز آغاز و تا 24 شهریورماه ادامه دارد (13 تا 15 سپتامبر 2017)، در فضایی به مساحت هشت هزار متر مربع در دو سالن در حال برگزاری و شامل پروژه های بین المللی، نمایشگاه بین المللی صنعت، نمایشگاه بین المللی ساختمان و صنایع نفت و گاز و همچنین نمایشگاه خودروهای ایرانی است.
    هدف از برپایی این نمایشگاه ایجاد فرصت برقراری ارتباط و شناسایی شرکت های معتبر داخلی و خارجی، آشنایی با آخرین دستاوردها و فناوری های روز جهان، در اختیار گذاردن فرصت انعقاد قراردادهای کاری، یافتن نمایندگان فعال، فراهم کردن زمینه مناسب برای ارائه آخرین دستاوردهای نوین علمی، پژوهشی و صنعتی در حوزه های مختلف صنعتی، افزایش کیفیت تولید و رسیدن به استانداردهای جهانی و آشنایی و تبادل تجربیات شرکت ها با یکدیگر در یک مکان مناسب و زمان کوتاه است.
    همچنین ملاقات با طرف های تجاری، دستیابی به پروژه ها و مناقصه ها در بازار کشورهای مشترک المنافع - CIS- و جمهوری آذربایجان و بازاریابی موفق با تضمین امنیت سرمایه گذاری از اهداف دیگر این نمایشگاه سه روزه به شمار می رود.
    برپایه این گزارش، در مجموع 52 شرکت شامل 20 شرکت ایرانی و 32 شرکت خارجی از 14 کشور همراه با جمهوری اسلامی ایران در این نمایشگاه حاضر شده اند. همچنین 110 نفر از تجار و فعالان بازرگانی خارجی برای شرکت در همایش (بیزینس فروم) این رویداد در باکو حاضر شده اند.
    در این نمایشگاه علاوه بر جمهوری اسلامی ایران و کشور میزبان (جمهوری آذربایجان)، شرکت هایی از کانادا، چین، امارات، ترکیه، روسیه، بوسنی و هرزگوین،اوکراین، افغانستان، گرجستان، نیجریه، پاکستان، نروژ و بلاروس نیز حضور دارند.
    این نمایشگاه همه روزه از ساعت 10 صبح تا 18 پذیرای علاقه مندان است.

    ** همایش های تجاری نمایشگاه در یک نگاه
    به گفته «حسن مرتجی» رئیس شرکت آی تی اف گروپ (ITF Group) برگزار کننده نمایشگاه اکسپوی باکو 2017 ، پاویون خلاقیت و نوآوری- فناوری دانش بنیان یکی از بخش های این نمایشگاه است.
    وی افزود: این نمایشگاه به دانشجویان جوان و با استعداد که از آن بازدید می کنند یک پلتفرم از ایده های نوآورانه ارائه می کند تا در حضور رهبران صنعت و تصمیم گیرندگان این حوزه، پروژه های خود را ارائه کنند.
    این فعال اقتصادی همچنین با اشاره به پیش بینی مذاکرات رو در رو (B2B) در این نمایشگاه، آن را خدمتی رایگان از ITF Group توصیف کرد تا زمینه را برای ملاقات بازدیدکنندگان با شرکای تجاری مناسب، تامین کنندگان و خریداران فراهم آورد.
    بر اساس آمار اعلام شده، در حال حاضر 450 شرکت با سرمایه گذاری جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان فعال هستند و ایران در اقتصاد جمهوری آذربایجان 2.5 میلیارد دلار از جمله 150 میلیون دلار در حوزه های غیر نفتی سرمایه گذاری کرده است.
    شایان ذکر است در حال حاضر صادرات ایران به جمهوری آذربایجان در منطقه CIS رتبه نخست است.
    ITF Group دارای بیش از 28 سال سابقه فعالیت برگزاری نمایشگاه ها و همایش های تجاری در بازارهای جهانی و بین المللی بویژه در حوزه کشورهای CIS نسبت به برگزاری نمایشگاه های بین المللی با حضور کشورها با موضوعات مورد نیاز در سطح بازارهای جهانی اقدام می کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت