نمایشگاه لیزینگ و فروش اقساطی انواع کالا در اصفهان گشایش یافت

عصر نمایشگاه- اولین نمایشگاه لیزینگ و فروش اقساطی انواع کالا عصر چهارشنبه در محل نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان واقع در پل تاریخی شهرستان افتتاح شد.

نمایشگاه لیزینگ و فروش اقساطی انواع کالا در اصفهان گشایش یافت
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرنمایشگاه» به نقل از ایرنا، این نمایشگاه در فضایی به مساحت 8.5 هزار مترمربع و چهار سالن نمایشگاهی تا 26 شهریور ماه سالجاری ادامه دارد.
    در این نمایشگاه 93 شرکت کننده از استان های یزد، اصفهان، تهران، فارس، خراسان رضوی و آذربایجان شرقی به ارائه محصولات و خدمات خود در بخش های خودرو و موتورسیکلت، لوازم خانگی، مبلمان و دکوراسیون داخلی، بانک، شرکت های لیزینگ و بیمه، رایانه و لوازم الکترونیک می پردازند.
    این نمایشگاه از ساعت 16 تا 23 روزهای مذکور پذیرای بازدیدکنندگان است.
    ** لیزینگ‌ (Leasing) نوع خاصی از عملیات مالی است که معادل فارسی آن، اجاره اعتباری است ؛ در واقع، لیزینگ یک رشته فعالیت اعتباری تخصصی مبتنی بر روش اجاره است که در آن نوعی قرارداد با توافق میان دو نفر یا بیشتر(اعم ازاشخاص حقیقی یا حقوقی) به منظور بهره‌برداری ازعین یا منفعت کالای سرمایه‌ای یا مصرفیِ با دوام که از قابلیت اجاره برخوردار باشد، منعقد می‌شود.
    روش لیزینگ مجموعه‌ای از مبادلات اقتصادی شامل خرید، اجاره و در نهایت، فروش (تملیک) را در بر می‌گیرد. این قرارداد بین شرکت لیزینگ به عنوان مالک یا موجر‌‌ (Lessor) و متقاضی یا استفاده‌کننده از تسهیلات، به‌ عنوان مستأجر‌ (Lessee) است.
    در حاشیه این نمایشگاه مدیر برگزاری آن در گفتگو با ایرنا، بیان کرد: لیزینگ در واقع در سراسر دنیا برای تامین مالی پروژه های اقتصادی و طرح های صنعتی بیشترین کاربرد را دارد اما در کشور ما برای خرید اقساطی کالا بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.
    علیرضا آموخته افزود: نمایشگاه لیزینگ در سایر استان های کشور با دفعات بیشتر برگزار شده اما در آن استان ها بیشتر تمرکز بر یک یا دو نوع کالا نمایشگاه ها شده است.
    وی اضافه کرد: این نمایشگاه برای اولین بار در اصفهان برگزار می شود اما وجه تمایز آن از دیگر نمایشگاه های کشور تنوع کالاها و شرکت هایی است که در آن حضور یافته اند.
    آموخته گفت: محصولات لوام خانگی، مجموعه های آشپزخانه، مبلمان و محصولات چوبی، خودرو و بانک ها انواع زمینه های فعالیت شرکت هایی است که در این نمایشگاه حضور یافته اند.
    وی افزود: بانک ها قویترین سیستم های ارائه دهنده لیزینگ در کشور هستند و با شرکت های زیرمجموعه خود به عنوان یک سرمایه گذار که از توان مالی خوبی برخوردار است به تامین مالی برای خرید کالا به خریداران کمک می کنند.
    آموخته اضافه کرد: در این نمایشگاه همچنین یک شرکت به ارائه وام جهیزیه بدون کارمزد تا سقف 20 میلیون تومان پرداخته و طرح تعویض کالاهای فرسوده با کالای نو را در دستورکار دارد و شرکت دیگری در حوزه ارائه تسهیلات برای بخش مسکن فعالیت می کند.
    وی از رونمایی برخی محصولات شرکت های ایران خودرو، سایپا و مدیران خودرو برای اولین بار در اصفهان در این نمایشگاه خبر داد.
    آموخته گفت: خرید اقساطی کالا یکی از متداول ترین روش های خرید است و در حال حاضر نیز با توجه به شرایط اقتصادی موجود، روش لیزینگ بیشترین کاربرد را در بین مردم کشور برای خرید کالا، دارد.
    وی افزود: در شهر و استان بطور پراکنده از این روش استفاده می شود اما در این نمایشگاه سعی بر آن شده تا انجام پراکنده این کار به صورت متمرکز با سبد کالای متنوع در اختیار خریداران قرار بگیرد.
    مدیر برگزاری اولین نمایشگاه لیزینگ در اصفهان گفت: برگزاری نمایشگاه لیزینگ در سایر استان ها تجربه خوبی را به همراه داشته و پس از این نمایشگاه در می یابیم که بازخورد آن در استان اصفهان به چه صورت است و از آن برای برگزاری هرچه بهتر نمایشگاه در دوره های بعدی با تقویت نقاط قوت و رفع نواقص و تمرکز بر کالاهایی که بیشتر مورد استقبال قرار گرفته، استفاده می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت