استاندار گلستان:

نمایشگاه کتاب در گلستان باید نماد فرهنگی استان باشد

عصر نمایشگاه- استاندار گلستان با اشاره به این که نمایشگاه کتاب رویداد فرهنگی بزرگی است، گفت: باید کاری کرد تا این نمایشگاه، نماد فرهنگی استان باشد، زیرا این نمایشگاه‌ ها از کارها و برنامه های آسانی است که نتایج و برکات زیاد و بزرگی دارد.

نمایشگاه کتاب در گلستان باید نماد فرهنگی استان باشد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۳:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرنمایشگاه» به نقل از ایرنا ، حسن صادقلو در جلسه ستاد برگزاری نمایشگاه سراسری کتاب گلستان با بیان اینکه باید وسعت و اهمیت کار را بالا ببریم و از همه ظرفیت ها برای برگزاری این نمایشگاه استفاده کنیم، افزود: با این اقدام بدون شک می توانیم کمک شایانی در افزایش حجم موضوعات فرهنگی داشته باشیم.
    استاندار گلستان بیان داشت: یکی از رخدادهایی که دانایی را ایجاد می‌ کند نمایشگاه کتاب است و یکی از مهم‌ ترین موضوعات در برگزاری نمایشگاه کتاب، سیر مطالعاتی پیدا کردن افراد در این نمایشگاه است.
    وی با اشاره به اینکه فلسفه برگزاری نمایشگاه کتاب، تبادل فکر جدید از محیطی به محیط دیگر و از عرصه ملی به استانی است، افزود: چیدمان نمایشگاه بسیار مهم است و باید به گونه ‌ای طراحی شود که مخاطب ‌پسند و پیام ‌آور باشد.
    مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان نیز در این نشست که شامگاه چهارشنبه برگزار شد، گفت: یازدهمین نمایشگاه سراسری کتاب گلستان با حضور ناشران برتر کشور، از 25 مهر ماه به مدت شش روز در محل دائمی نمایشگاه‌ های بین المللی استان برپا می ‌شود.
    حجت الاسلام علی اصغر فضلیت افزود: یازدهمین نمایشگاه سراسری کتاب گلستان در 260 غرفه و با حضور بیش از 530 ناشر سراسری برپا خواهد شد و تلاش داریم با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها، علاقه مندان به کتاب را برای حضور در نمایشگاه دعوت کنیم.
    وی تصریح کرد: در این نمایشگاه علاوه بر نمایشگاه و فروشگاه کتاب تلاش می‌شود که تازه ‌های نشر از سوی ناشران مختلف نیز در معرض نمایش قرار گیرد.
    وی افزود: برنامه های جانبی مانند غرفه کودک برای آشنایی کودکان با کتاب، مشاوره کتاب، نقد کتاب، جشن امضا و رونمایی از تاره های کتاب نیز در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب برگزار می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت