آغاز به کار چهار نمایشگاه بین المللی در تهران

عصر نمایشگاه- چهار نمایشگاه تخصصی آخرین دستاوردها و فناوریها در زمینه های حمل و نقل هوایی و فرودگاهی و صنایع غذایی و لبنی برپا شدند.

آغاز به کار چهار نمایشگاه بین المللی در تهران
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از صدا و سیما، اولین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل هوایی و تجهیزات فرودگاهی، دومین نمایشگاه بین المللی لبنیات و صنایع وابسته، هشتمین نمایشگاه بین المللی نوشیدنی ها، چای، قهوه و صنایع وابسته و شانزدهمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات و مواد اولیه بیسکویت، شیرینی و شکلات ایران آغاز به کار کرد.

    در این چهار نمایشگاه تخصصی آخرین دستاوردها و فناوریهای موجود در زمینه های حمل و نقل هوایی و فرودگاهی و صنایع غذایی و لبنی در معرض دید عموم علاقه مندان و کارشناسان قرار گرفته است.

    در اولین نمایشگاه بین المللی صنعت حمل و نقل هوایی و تجهیزات فرودگاهی نمایشگاه علاوه بر شرکت های داخلی، نمایندگان کشورهای آلمان، چین، انگلستان، فرانسه، اسپانیا، یونان، ایتالیا و برخی از کشورهای منطقه خاورمیانه نیز حضور و مشارکت دارند.

    در این نمایشگاه که با تأییدیه اتحادیه جهانی نمایشگاه‌های بین‌الملی (UFI) برگزار می شود، شرکت های مختلف هواپیمایی، سازمان هواپیمایی کشوری، انجمن حمل و نقل هوایی، سازمان هوا و فضا، شرکت مادر تخصصی فرودگاه ها و شرکت های دانش بنیان جدیدترین تولیدات و نوآوری های خود را به نمایش می گذارند.

    اعاده جایگاه قبل از تحریم و دستیابی به جایگاه اول در حمل و نقل هوائی منطقه، استفاده از موقعیت جغرافیائی کشور برای افزایش ترانزیت مسافر و بار، گسترش همکاری های منطقه ای و بین المللی، ارتقای سطح ایمنی هوانوردی، توسعه توانمندی ناوگان حمل و نقل مسافر و بار، کمک به نوسازی و بهینه سازی هواپیماها و شرکت های هوایی کشور، کمک به ایجاد و راه اندازی مؤسسه های آموزش هوانوردی، کمک به تأسیس شرکت های جدید هواپیمایی و شرکت های مشاوره ای هوانوردی و خرید و فروش و اجاره هواپیما، گسترش حمل و نقل بار و مسافر هوایی داخلی و خارجی و ایجاد بستری مناسب برای خصوصی سازی و توسعه رقابت پذیری و جذب سرمایه از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه اعلام شده است.

    برگزاری چند همایش و کارگاه علمی و تخصصی، رونمائی از برخی محصولات و تولیدات شرکت های دانش بینان و برنامه ریزی برای بازدید هیئت های مختلف داخلی و خارجی برخی از برنامه های جانبی اولین نمایشگاه بین المللی صنعت حمل و نقل هوایی و تجهیزات فرودگاهی است.

    همچنین در دومین نمایشگاه بین المللی لبنیات و صنایع وابسته، هشتمین نمایشگاه بین المللی نوشیدنی ها، چای، قهوه و صنایع وابسته و شانزدهمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات و مواد اولیه بیسکویت، شیرینی و شکلات ایران نیز آخرین محصولات و فراورده های انواع صنایع غذایی و لبنی و تبدیلی به معرض نمایش گذاشته شده است.

    در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی بیسکوییت، شیرینی و شکلات ایران نیز چهار گروه کالایی شامل گروه کالایی صنعتی شامل بیسکوئیت، شیرینی، شکلات، تافی، آبنبات، غلات حجیم شده، ژله، ویفر و صنایع وابسته؛ محصولات سنتی شامل گز، سوهان، باقلوا، پشمک، ریس، نوقا و ... انواع پودر کاکائو، کره کاکائو، روغن، آرد، نشاسته، گلوکز، بیکینگ پودر، وانیل، شکر، ‌اسانس، ژلاتین، شیر خشک، اسید سیتریک، رنگ های خوراکی، بهبود دهنده ها، گروه کالایی انواع مواد چاپ، لفاف های بسته بندی، کاغذ، مقوا، فویل های آلومینیومی و همچنین گروه کالایی تولید، پخت،‌ میکسر، فرمینگ، کدگذاری، شرینگ، بسته بندی و ... حضور دارند.

    این چهار نمایشگاه از امروز تا 27 شهریور از ساعت 10 تا 18در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آماده بازدید علاقه مندان است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت