آغاز به کار اولین نمایشگاه بین المللی صنعت حمل و نقل هوایی

عصر نمایشگاه- اولین نمایشگاه بین المللی صنعت حمل و نقل هوایی و تجهیزات فرودگاهی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برپاشد.

آغاز به کار اولین نمایشگاه بین المللی صنعت حمل و نقل هوایی
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۷:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرنمایشگاه» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، اولین نمایشگاه بین المللی صنعت حمل و نقل هوایی تجهیزات فرودگاهی با حضور مقامات مختلف و مشارکت ده ها شرکت تولیدی و خدماتی حوزه های گوناگون خطوط هوایی، حمل و نقل هوایی، هوانوردی، تکنولوژی هواپیمایی، مدیریت ترافیک هوایی و دیگر صنایع مرتبط در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران گشایش یافت.در این نمایشگاه شرکت‌ها و سازمان‌های معتبر داخلی، نوین‌ترین تولیدات، طرح ها و خدمات خود را ارائه می دهند. همچنین علاوه بر شرکت های داخلی نمایندگان کشور های آلمان، چین، انگلستان، فرانسه، اسپانیا، یونان، ایتالیا و برخی از کشور های منطقه خاورمیانه در این نمایشگاه حضور دارند.

    در نخستین نمایشگاه بین المللی صنعت حمل و نقل هوایی و تجهیزات فرودگاهی که با اخذ تاییدیه اتحادیه جهانی نمایشگاه بین المللی UFI برگزار می شود، شرکت های مختلف هواپیمایی ، انجمن حمل و نقل هوایی، سازمان هوا و فضا، شرکت مادر تخصصی فرودگاه ها و شرکت های دانش بنیان جدیدترین نوآوری خود را به نمایش گذاشته اند.

    این نمایشگاه با هدف ایجاد زمینه تعامل سازنده بین شرکت های معتبر بین المللی با دانشگاه ها و شرکت های فعال این حوزه برای بهره مندی از توانایی ها و تجربیات بزرگان این صنعت برگزار شده تا گام مؤثر و مثبتی برای رونق سهم بازارهای داخلی و خارجی، بروز رسانی و توسعه صنعت هوایی کشور بررسی موانع و کاستی ها موجود و همچنین تحقق اهداف افق 1404 برداشته شود.

    برگزاری چند همایش و کارگاه علمی تخصصی رونمایی از برخی محصولات و تولیدات شرکت های دانش بنیان و برنامه ریزی برای بازدید هیات های مختلف داخلی و خارجی از نمایشگاه برخی از برنامه های جانبی اولین نمایشگاه بین المللی صنعت حمل و نقل هوایی و تجهیزات فرودگاهی است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت