حضور کشورهای خارجی در نمایشگاه زیست فناوری برای صادرات محصولات ایرانی

عصر نمایشگاه- دبیر کمیته بین الملل چهارمین نمایشگاه و جشنواره زیست فناوری از حضور بیش از ۵۰ کشور خارجی در نمایشگاه زیست فناوری خبر داد و گفت: این نمایشگاه در راستای صادرات محصولات زیست فناوری خواهد بود.

حضور کشورهای خارجی در نمایشگاه زیست فناوری برای صادرات محصولات ایرانی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از بازارکار ؛  سید مهدی سیدی، رئیس گروه منابع انسانی،آموزش و ترویج ستاد توسعه زیست فناوری و دبیر کمیته بین‌الملل چهارمین نمایشگاه و جشنواره زیست فناوری اظهار داشت: در هفت سال گذشته، ستاد توسعه زیست فناوری، بعنوان متولی اصلی توسعه از زیست فناوری در کشور، هر دوسال یکبار جشنواره بین المللی زیست فناوری را برگزار کرده تا بستری برای معرفی محصولات شرکت های فعال و دانش بنیان زیست فناوری در حوزه های پزشکی، داروسازی، صنعت، محیط زیست و کشاورزی باشد.
    وی افزود: در این نمایشگاه دانشگاه‌ها، پارک های علم و فناوری، انجمن‌های علمی و مراکز تحقیقاتی حضور می‌یابند.
    سیدی با اشاره به هدف برگزاری این نمایشگاه خاطر نشان کرد: از جمله اهداف این نمایشگاه کمک به تجاری سازی زیست فناوری و ایجاد امکان تعامل میان بنگاه‌های داخلی و خارجی در حوزه زیست فناوری در بلند مدت است.
    دبیر کمیته بین‌الملل نمایشگاه عنوان کرد: برای دستیابی به این هدف در نمایشگاه امسال ویزیتورهایی از کشور های هند، آلمان، گرجستان، ارمنستان، بلاروس، افغانستان، اتیوپی، اتریش، ترکیه، پاکستان، سنگال، عمان و سریلانکا حضور خواهند داشت.
    وی با تاکید بر اینکه حضور مهمانان و متقاضیان خارجی می‌تواند در صادرات محصولات زیست فناوری ایرانی موثر واقع شود، گفت: مهمانان خارجی شرکت کننده در این رویداد اغلب از شرکت‌های مطرح حوزه زیست فناوری، و روسای انجمن‌ها و نهادهای دولتی وابسته به حوزه زیست فناوری هستند.
    سیدی تصریح کرد: همچنین در این رویداد با همکاری تنگاتنگ وزارت امور خارجه از سفرا و رایزن‌های علمی و اقتصادی تمامی کشورهایی که در ایران سفارتخانه فعال دارند دعوت به عمل آماده است.
    وی با بیان اینکه حضور بیش از 50 خارجی در نمایشگاه زیست فناوری پیش بینی شده است، بیان داشت: در نمایشگاه سال جاری در حدود 250 شرکت و موسسه ایرانی حضور دارند و این فرصت تعامل برای علاقه‌مندان و ذینفعان این حوزه شامل متخصصین صنعت ، دانشمندان و سرمایه گذاران فراهم آمده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت