نمایشگاه مادر و کودک امروز به پایان می‌رسد

عصر نمایشگاه- هشتمین نمایشگاه بین‌المللی مادر، نوزاد و کودک که از چهارشنبه ۲۲ شهریور در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران فعالیت خودش را آغاز کرده بود، امروز به پایان خواهد رسید.

نمایشگاه مادر و کودک امروز به پایان می‌رسد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از  گسترش، نمایشگاهی متنوع برای مادران، نوزادان و کودکان که در آن هر چه را که مادران باید از قبل از تولد فرزندشان بدانند تا انواع خدمات مختلف آموزشی و بهداشتی و انواع کالاها و صنایع مختلف نوزادان و کودکان ارائه و در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است. این نمایشگاه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران از ساعت 10 تا 18 پذیرای علاقمندان و بازدید‌کنندگان است.

    در این نمایشگاه جدیدترین کالاها و وسایل کامل سیسمونی، مبلمان، اتاق خواب نوزاد و کودک و وسایل خواب بچه، خدمات مختلف مراکز پزشکی درمانی مادر، نوزاد و کودک، لوازم بهداشتی و درمانی و شوینده ها، مراکز مربوط به آموزش دوران بارداری، زایمان و تنظیم خانواده، مکمل‌های غذایی، پوشاک مادر، نوزاد و کودک، کلیه وسایل مرتبط به حمل و حفظ ایمنی نوزاد، نشریات، شرکت‌های خدماتی مربوط به نگهداری و پرستاری از کودک و نوزاد، مهدکودک‌ها و مراکز آموزشی، لوازم خانگی مربوط به نوزاد و کودک و انواع اسباب بازی‌ها ارائه و در معرض دید علاقه مندان قرار می‌گیرد.

    در این نمایشگاه 71 شرکت داخلی و 12 شرکت خارجی از کشورهای آلمان، انگلستان، بلغارستان، ترکیه، چین، کره جنوبی و هلند شرکت دارند و محصولات خود را در معرض دید عموم قرار دادند.

    توجه ویژه به مسائل مختلف رفاهی، درمانی و بهداشتی مادران، نوزادان و کودکان، رقابت بین تولید‌کنندگان و عرضه‌کنندگان کالاها و خدمات در این حوزه، بازاریابی و بازارسازی، توجه به تولیدات داخلی و تبادل تجربیات بین تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان خدمات داخلی و خارجی این حوزه، مهم‌ترین اهداف برگزاری« هشتمین نمایشگاه بین‌المللی مادر، نوزاد و کودک» است.

    در هشتمین نمایشگاه بین‌المللی مادر، نوزاد و کودک که در سالن‌های (7- سری 25 و 27) نمایشگاه بین‌المللی تهران برپا می‌شود، در کنار شرکت‌های داخلی، شرکت‌ها و نمایندگی هایی از کشورهای (کره جنوبی، بلغارستان، هلند، آلمان، ترکیه، چین و انگلستان) حضور دارند. رییس ستاد برگزاری هشتمین نمایشگاه بین‌المللی مادر، نوزاد و کودک گفت: امروزه نوزادان و کودکان سرمایه‌های معنوی، معماران سازندگی، مولدان مایحتاج زندگی و آموزندگان دانش و پژوهش آینده جامعه و کشور هستند و لذا مراقبت در تربیت، سلامت، رشد و تکامل فکری، ایمنی آنها امری ضروری و حیاتی استکلاس‌های آموزشی مراقبت‌های ویژه کودک، روانشناسی کودک و تست هوش کودک، از فعالیت‌های جانبی این نمایشگاه هستند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت