همزمان با برگزاری هفته تجاری چین

عرضه تکنولوژی چین در شهر آفتاب

عصر نمایشگاه- هیات بزرگی از فعالان صنایع چینی همزمان با معرفی تکنولوژی‌های نوین چینی در دومین نمایشگاه بین المللی هفته تجاری چین در شهر نمایشگاهی آفتاب حضور می‌یابند.

عرضه تکنولوژی چین در شهر آفتاب
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از تسنیم، سیدمحمد سیدی - مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی شهر آفتاب  در نشست خبری دومین  نمایشگاه بین المللی هفته تجاری چین در خصوص رویکرد برگزاری این نمایشگاه اظهار داشت: چین تا به حال به ایران به منزله بازارمصرف نگاه کرده است، اما ما در مذاکرات برگزاری این نمایشگاه به چینی‌ها گفتیم که با برگزاری این نمایشگاه به رطی موافق هستیم که بیایند اما فروش نداشته باشند و تکنولوژی‌های باکیفیت بالای خود را در این نمایشگاه عرضه کنند.

    سیدی همچنین با بیان اینکه این نمایشگاه هفته تجاری چین است، گفت: اجازه ندادیم که این نمایشگاه محل فروش کالای چینی باشد و این دون شان ما است که برای چین بازار کالا ایجاد کنیم.

    مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی شهر آفتاب  با اشاره به حضر بالغ بر 200 شرکت در این نمایشگاه گفت: حضور شرکت‌های خارجی در کشورهای دیگر دشوار است و حضور بالغ بر 200 شرکت خارجی در این نمایشگاه موید بزرگ بودن این نمایشگاه تجاری می‌باشد.

    وی همچنین درخصوص فعالیت‌های آتی شهر نمایشگاهی آفتاب گفت: با توجه به درایت مدیریت شهری جدید و اقبالی که به این مدیریت شده است امید است فعالیت‌های شهر آفتاب گسترش یابد.

    سیدی در بخش دیگری از سخنان خود هدف غایی از برگزاری این نمایشگاه را ارتقاء تکنولوژی در کشور دانست و گفت: در کشورهای جهان سوم اغلب مواد خام وجود دارد اما به علت ضعف در تکنولوژی مجبور به صادرات مواد خام می‌شوند و با بهره‌مندی از تکنولوژی می‌توان در تولیدات حضور رقابتی داشت و این نمایشگاه موجب ارتقاء تکنولوژی داخلی و افزایش ارزش افزوده تولیدات داخلی خواهد شد.

    در بخش دیگری از این نشست، شان شیائو برگزار کننده چینی این نمایشگاه نیز در سخنانی با اشاره به اینکه برگزاری این نمایشگاه از سال 2013 تا کنون برای دومین بار در حال برگزاری است این نمایشگاه را در راستای احیا و تقویت جاده ابریشم عنوان کرد.

    وی حضور کارخانه‌داران و افراد مجرب چینی فعال در حوزه صنعت را در این نمایشگاه مورد تاکید قرار داد و گفت: هیاتی چینی از فعالان صنعت و تجارت چین در حین برگزاری این نمایشگاه در ایران حضور می‌یابند و علاوه بر بازدید  از این نمایشگاه و ایران، جهت انعقاد قراردادهای تجاری با طرف‌های ایرانی اقدام خواهند کرد.

    شان شیائو همچنین به امضای تفاهم‌نامه همکاری بین اتاق بازرگانی با چینی‌ها در این نمایشگاه اشاره کرد.

    وی در خصوص کیفیت تکنولوژی‌های ارائه شده در این نمایشگاه نیز گفت: دولت چین به شرکت‌هایی که دارای توان تکنولوژی بالا هستند جهت حضور دراین نمایشگاه مجوز داده است و در برگزاری این نمایشگاه نیز نظارت خواهد کرد.

    این نمایشگاه از 29 تا 31 شهریورماه در 10 هزار متر مربع از فضای شهر آفتاب و با حضور 240 شرکت چینی از ساعت 10 تا 17 در شهر نمایشگاهی آفتاب برگزار می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت