مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های استان اصفهان:

افتتاح فاز نخست پروژه نمایشگاه بین‌المللی اصفهان نیازمند ۶۳ میلیارد تومان اعتبار است

عصر نمایشگاه- مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان گفت: برای افتتاح فاز نخست پروژه نمایشگاه بزرگ بین‌المللی اصفهان نیازمند ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار بوده‌ایم که تاکنون ۳۷ میلیارد تومان آن محقق شده و ۴۰ درصد پروژه به جلو رفته است.

افتتاح فاز نخست پروژه نمایشگاه بین‌المللی اصفهان نیازمند ۶۳ میلیارد تومان اعتبار است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»به نقل از خبرگزاری فارس از اصفهان، رسول محققیان صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: همه‌ساله پس از برگزاری مجمع عادی سالیانه شرکت نمایشگاه‌های استان اصفهان یک نشست خبری برگزار می‌شد که امسال این نشست به دلیل برگزاری مجمع فوق‌العاده شرکت نمایشگاه‌ها با تأخیر برگزار شد.

    وی افزود: در مجمع عادی گزارش سالیانه مالی، حسابرسی ارائه خواهد شد و در این جلسه تمامی سؤالات سهامداران توسط هیأت مدیره پاسخ داده خواهد شد؛ تفاوت مجمع امسال با سال گذشته این بود که تعدادی خرده‌سهام در آن وجود داشت ولی امسال اکثریت سهام شرکت به 2 سهامدار بزرگ شهرداری با 62 درصد سهام و اتاق بازرگانی با 33 درصد سهام بودند و مابقی با درصد کمی در مجمع حضور داشتند.

    مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان گفت: در مجمع عمومی سالیانه شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان همه‌ساله 99 درصد از سهامداران حضور دارند و امسال این مجمع با حضور 99.8 درصد سهامداران برگزار شد.

    وی تصریح کرد: در مجمع عادی سالیانه گزارشی از پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان و مسائل مرتبط با آن ارائه شده و چالش‌ها بررسی شد؛ کلنگ نمایشگاه بزرگ اصفهان در سال 94 توسط وزیر امور خارجه کشور به زمین زده شد، افتتاح فاز اول این پروژه طی فرآیند 2 ساله بود و قرار بر این بود که در شهریورماه 96 افتتاح شود.

    محققیان عنوان داشت: انگیزه حضور شهرداری و اتاق بازرگانی به عنوان سهامدار در شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان به دلیل رسالت نمایشگاه در زمینه‌سازی توسعه اقتصاد و تجارت و توسعه زیرساخت اشتغال و کسب و کار بود؛ طی مذاکرات و جلساتی که در هیأت مدیره شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان صورت گرفت، 3 نفر از مدیران شهرداری حضور داشتند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت