نمایندگان ایران در در ۴ نشست تخصصی سخنرانی می‌کنند

حضور پررنگ هیات اتاق ایران در اجلاس سالانه کنفدراسیون اتاق های بازرگانی و صنایع آسیا و اقیانوسیه

عصر نمایشگاه- اجلاس سالانه کنفدراسیون اتاق های بازرگانی و صنایع آسیا و اقیانوسیه (CACCI) امروز در سیدنی استرالیا برگزار می شود و در ۴ نشست تخصصی آن اعضای هیات اعزامی اتاق ایران سخنرانی می کنند. هیات ۲۰ نفره ایران فردا در دهمین کنگره اتاق های بازرگانی جهان (WCC) شرکت می‌کند.

حضور پررنگ هیات اتاق ایران در اجلاس سالانه کنفدراسیون اتاق های بازرگانی و صنایع آسیا و اقیانوسیه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»به نقل از پایگاه خبری اتاق ایران ، اجلاس سالانه کنفدراسیون اتاق های بازرگانی و صنایع آسیا و اقیانوسیه (CACCI) امروز در سیدنی استرالیا برگزار می شود و در 4 نشست تخصصی آن اعضای هیات اعزامی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران سخنرانی می کنند.

    در این نشست ها اسفندیار امید بخش، مدیر اداره روابط چندجانبه اتاق ایران،حجت الله بهروز مشاور رئیس اتاق تهران، آرش انیسیان رئیس شورای سلامت و آموزش کنفدراسیون اتاق های آسیا و اقیانوسیه و پژمان چهرازی کارشناس بین الملل اتاق ایران به عنوان اعضای هیات اعزامی ایران درباره موضوعاتی از جمله ICT، سلامت و آموزش، غذا و کشاورزی، تسهیل تجارت و گواهی مبدا سخنرانی می کنند.

    ایران برای نخستین بار حضوری پررنگ در اجلاس اتاق های بازرگانی آسیا و اقیانوسیه دارد و در 4 نشست از 6 نشست تخصصی نمایندگانی برای سخنرانی و ارائه گزارش دارد. 

    پیش از این پدارم سلطانی نایب رئیس اتاق ایران و رئیس هیات اعزامی ایران به سیدنی استرالیا درباره اهمیت حضور فعال در اجلاس اتاق های بازرگانی آسیا و اقیانوسیه گفته بود: «این برای نخستین بار است که ما حضوری چنین فعال در این اجلاس خواهیم داشت و همه تلاش ما براین بوده که از تمام ظرفیت ها برای ارائه دیدگاه هایمان در حوزه مختلف مرتبط با اتاق بازرگانی و مسائل روز اقتصادی و جهانی بهره ببریم.»

    هیات 20 نفره ایرانی که به سرپرستی پدرام سلطانی، نایب رئیس اتاق ایران به سیدنی سفر کرده، قرار است فردا در نشست دهمین کنگره اتاق های بازرگانی جهان (WCC) شرکت کند. در این کنگره که به مدت سه روز برگزار می شود، نمایندگان بیش از 100 کشور جهان حضور خواهند داشت و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برای نخستین بار یکی از حامیان مالی آن است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت