مدیر منطقه ویژه علم وفناوری ربع رشیدی خبر داد:

دومین نمایشگاه فروش محصولات و خدمات دانش بنیان در تبریز برگزار می شود

عصر نمایشگاه- مدیر منطقه ویژه علم وفناوری ربع رشیدی از برگزاری دومین نمایشگاه فروش محصولات و خدمات دانش بنیان همزمان با پنجمین نمایشگاه وجشنواره نوآوری و فناوری ربع رشیدی(RINOTEX ۲۰۱۷) در تبریز خبر داد.

دومین نمایشگاه فروش محصولات و خدمات دانش بنیان در تبریز برگزار می شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»به نقل از خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی،  علی جهانگیری در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: متقاضیانی که سطح فناوری خود را تکامل یافته می دانند و علاقمند به فروش و یا توسعه فناوری خود می باشند می توانند در این نمایشگاه حضور یابند.

    وی با اشاره به نحوه ثبت نام فناوران برای حضور در این نمایشگاه گفت: متقاضیان می توانند با مراجعه به آدرس  www.rinotex.ir نسبت به ثبت نام و  اعلام حضور اقدام کنند، ثبت نام در این بخش برای کلیه شرکت های دانش بنیان و فناوران امکان پذیر بوده و متقاضیان  باید از طریق سامانه نرم افزاری ثبت نام و حداقل اطلاعات مورد نیاز را تکمیل کنند.

    جهانگیری، افزود: در کنار سالن های اصلی پنجمین نمایشگاه وجشنواره نوآوری و فناوری ربع رشیدی ،سالن مجزایی برای این بخش پیش بینی شده است که کلیه ثبت نام کنندگان ( پس از ارزیابی اولیه ) در آن ساماندهی شده و می توانند نسبت به فروش محصولات فناورانه خود اقدام کنند.

    وی خاطرنشان کرد: در این بخش برنامه ریزی شده است که تورهای سرمایه گذاری، بازدید مسئولان و حضور نهادهای حمایت کننده به فروش محصولات کمک  کند.

    مدیر منطقه ویژه علم وفناوری ربع رشیدی همچنین از انتخاب غرفه برتر در دومین نمایشگاه فروش محصولات و خدمات دانش بنیان خبر داد و افزود: به غرفه برتر در این نمایشگاه بر اساس آرای مردمی جایزه نقدی و لوح تقدیر تقدیم خواهد شد.

    گفتنی است دومین نمایشگاه فروش محصولات و خدمات دانش بنیان  همزمان با پنجمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدیRINOTEX، 20 تا 24 آبان ماه در محل نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار می شود و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس www.rinotex.ir مراجعه کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت