اختصاصی عصر نمایشگاه

استقبال صادرکنندگان آبزیان ایران از توسعه تجارت با فدراسیون روسیه

عصر نمایشگاه- برای نخستین بار یک هیئت از تجار ایرانی در قالب اعضای " اتحادیه تولید و تجارت آبزیان ایران"( Iran fishery production&Trade Union) در نمایشگاه بین المللی و فروم ماهی و محصولات دریایی با همکاری و نمایندگی شرکت deepsea trade در سن پترزبورگ ۲۰۱۷ شرکت کردند.

استقبال صادرکنندگان آبزیان ایران از توسعه تجارت با فدراسیون روسیه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»، هیئت مذکور به سرپرستی آقای دکتر خدایی دبیر کل این اتحادیه و همراهی تعدادی از بزرگترین تولیدکنندگان و صادرکنندگان محصولات شیلاتی ایران با جدیت و علاقه مندی فراوان از فرصت نمایشگاه برای مذاکره با طرف های تجاری خود در فدراسیون روسیه استفاده کردند.
    یکی از اعضای این هیئت مدیران ارشد شرکت Abzian Gostar Nasr (A.G.N) هستند که در شمال و جنوب ایران در زمینه تولید میگو ، ماهی قزل آلای دریایی بصورت پرورش در قفس در دریای خزر، پرورش ماهی خاویاری در شمال ایران و تولید ماهی سی بس در جنوب ( جزیره قشم) فعالیت دارند.
    گروه دیگر مجموعه بزرگ Boushehr Marin Product است که در استان بوشهر که بزرگترین قطب تولید و صادرات آبزیان ایران است فعالیت دارد.
    این شرکت نیز زنجیره کامل تولید میگو( مرکز تکثیر؛ تولید غذای میگو و مزرعه پرورشی و کارخانه فراوری و صادرات ) را دارا بوده و در زمره بزرگترین صادرکنندگان میگوی ایران قرار دارد. همچنین پرورس ماهی سی باس در قفس هم از جمله فعالیت های این گروه است.
    همچنین شرکت deepsea trade سن پترزبورگ که بزرکترین خریدار ماهی و میگو ایران هست و پخش کننده در فروشگاه های روسیه و تنها شرکت وارد کننده ماهی تازه از ایران بصورت هوایی وارد مذاکره برای خرید با شرکت‌های شرکت کننده ایران شد و موافقت کردند برای خرید از این شرکت ها بعد از آزمایش نمونه ها تولیدی این شرکت ها .
    همچنین مدیران " تعاونی پرورش دهندگان ماهی در قفس استان مازندران" قطب تولید ماهی قزل آلای دریایی کشور هم در این هیئت حاضر بودند.
    دبیر کل اتحادیه تولید و تجارت آبزیان ایران و همچنین آقایان دکتر شم آبادی، مهندس بحری و مهندس گلپور مدیران سه مجموعه یاد شده فوق معتقدند پتانسیل بالایی برای دو کشور در توسعه مبادلات تجار آبزیان وجود دارد و این نمایشگاه فرصت های فراوانی برای تحقق اهداف پیش بینی شده ایجاد نموده است.

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت