کنفرانس و نمایشگاه تجارت جهان اسلام با حضور ایران در مالزی گشایش یافت

عصر نمایشگاه- هشتمین کنفرانس تجارت جهان اسلام امروز دوشنبه با نشست 'سرمایه گذاری و زیرساخت های جهان اسلام' در کوالالامپور پایتخت مالزی گشایش یافت و چهار کارشناس و مقام ایرانی دیدگاه های خود را در این زمینه ارائه کردند.

کنفرانس و نمایشگاه تجارت جهان اسلام با حضور ایران در مالزی گشایش یافت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»به نقل از  ایرنا، نشست سرمایه گذاری و زیرساخت های جهان اسلام در 'مرکز تجارت جهانی پوترا' شهر کوالالامپور آغاز به کار کرد و در بخش نخست این کنفرانس 'مریم سلطانی' مدیر عامل گروه صنعتی سورنا از ایران در بخشی تحت عنوان 'سرمایه گذاری در توسعه پایدار منجر به رشد سرمایه گذاری می شود'، به ارائه سخنرانی پرداخت.
    در بخش دیگری از این کنفرانس 'فرشید گلزاده' عضو شورا و مدیر عامل فروشگاه زنجیره ای رفاه در بخش 'پروژه زیرساخت های آینده: زیرساخت های جهان اسلام در 2030' دیدگاه های خود را مطرح کرد.
    'فرزاد حجازی' استاد ایرانی دانشگاه پوترا مالزی دیگر سخنران ایرانی بود که در نشست عصر این کنفرانس پیرامون توسعه فناوری و علم در کشورهای اسلامی به ارائه دیدگاه های خود پرداخت.
    'مجید زنگویی' معاون اجرایی دبیرخانه توسعه علوم و فناوری کشورهای اسلامی دیگر سخنران ایرانی کنفرانس سرمایه گذاری و زیرساخت های جهان اسلام در مالزی بود.
    آیین گشایش رسمی هشتمین کنفرانس و نمایشگاه تجارت و سرمایه گذاری جهان اسلام فردا سه شنبه با حضور 'نجیب تون رزاق' نخست وزیر مالزی برگزار می شود.
    فردا در دومین روز از نمایشگاه و کنفرانس، جوایز ویژه نخبگان اقتصاد جهان اسلام به 10 شخصیت تاثیرگذار اهدا می شود.
    در چهار سال گذشته همواره یک ایرانی در بین 10 چهره تاثیرگذار اقتصادی جهان اسلام معرفی شده که بر اساس آن تاکنون 'اسدالله عسگراولادی' در سال 2013 ، 'یونس ژائله سعدآباد' موسس و مدیر عامل شرکت شیرین عسل در سال 2014، 'غلامعلی سلیمانی' موسس و مدیرعامل شرکت غذایی سالیکو در سال 2015 و 'مهدی میریوسفی' مدیرعامل ویژه اقتصادی پارس در سال 2016 از ایران جوایز نخبگان اقتصادی جهان اسلام را دریافت کرده اند.
    این کنفرانس و نمایشگاه که از امروز آغاز شده تا روز 21 سپتامبر (پنجشنبه هفته جاری) ادامه دارد.
    همچنین امروز در حاشیه هشتمین کنفرانس تجارت جهان اسلام نشست جهانی زنان مسلمان و هشتمین نمایشگاه تجاری جهان اسلام برگزار شد.
    در این نمایشگاه که در 400 غرفه برپا شده است حدود دو هزار نفر از کشورهای مختلف شرکت دارند.
    کشاورزی، بانکداری و امور مالی، ساخت و ساز، برق و الکترونیک، انرژی و آب و برق، غذا و نوشیدنی، بهداشت و درمان و داروسازی، تحصیلات عالی، خودرو و هواپیما، مراقبت از زیبایی و آرایشی، مد و پوشاک، املاک و سرمایه گذاری، فناوری اطلاعات و هتل و مسافرت غرفه های مختلف این نمایشگاه را تشکیل می دهند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت