معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم خبر داد

برپایی نمایشگاه کتاب در ورودی شهر قم

عصر نمایشگاه- معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم گفت: همزمان با تعطیلات عید نوروز، نمایشگاه کتابی با موضوع های دینی و عمومی در ورودی شهر قم برگزار می شود.

برپایی نمایشگاه کتاب در ورودی شهر قم
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ،وحید فرجی در تشریح برنامه های فرهنگی ستاد تسهیلات زائران استان قم اظهار کرد: این نمایشگاه کتاب درکنار مسجد اهل بیت(ع) در محل عوارضی آزاد راه قم – تهران دائر می شود.

    وی با بیان اینکه تلاش شده است تا کتاب های مورد نیاز زائران در این نمایشگاه به نمایش درآید، افزود: در کنار برگزاری این نمایشگاه نیز به منظور ترویج و تبیین فرهنگ کتابخوانی کتاب هایی نیز به زائران حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع) اهدا می شود.

    وی همچنین از برگزاری یک مسابقه عکاسی نیز ویژه مسافران و زائران نوروزی که از قم تردد می کنند، خبر داد و گفت: مسابقه عکس زائر، مسابقه ای است که تمام مسافرانی که وارد استان قم می شوند، می توانند به وسیله تلفن همراه خود عکاسی و در آن شرکت کنند.

    فرجی، با بیان اینکه جزییات شرکت در این مسابقه به زودی اطلاع رسانی می شود، گفت: در تلاش هستیم تا با ایجاد یک فضای مجازی هنگامی که مسافران وارد استان قم می شوند، از طریق تلفن همراه و نیز مراکز اقامتی به آنها در رابطه با این مسابقه اطلاع رسانی شود و به همین منظور سامانه ای در این زمینه تهیه می شود.

    معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم خاطرنشان کرد: پس از داوری عکس های رسیده، به 10 تَن از افرادی که عکس هایشان توسط داوران برگزیده شود، جایزه های نفیسی اهدا می شود.

    وی از برگزاری نمایش های خیابانی در چند بوستان اصلی و مهم شهر مقدس قم که محل استقرار زائران حرم مطهر حضرت معصومه(س) است، خبر داد و گفت: همچنین بنا داریم در تعطیلات نوروز برای همشهریان قمی نمایش های طنزی را در تالار شهید سید مرتضی آوینی به روی صحنه ببریم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت