وزیر اقتصاد سوریه: درمرحله بازسازی، نیازمند تجربه های فنی کشورهای دوست هستیم

عصر نمایشگاه- محمد سامر الخلیل روز چهارشنبه در حاشیه سومین نمایشگاه بازسازی سوریه در گفت و گو با خبرگزاری ایرنا افزود: ما مرحله بازسازی کشور را مرحله ای دیگر از همکاری های همه جانبه دوستان خود می دانیم که شرافتمندانه در دوران جنگ و مبارزه با تروریسم در کنار دولت و ملت سوریه ایستادند.

وزیر اقتصاد سوریه: درمرحله بازسازی، نیازمند تجربه های فنی کشورهای دوست هستیم
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»به نقل از ایرنا , محمد سامر الخلیل روز چهارشنبه در حاشیه سومین نمایشگاه بازسازی سوریه افزود: ما مرحله بازسازی کشور را مرحله ای دیگر از همکاری های همه جانبه دوستان خود می دانیم که شرافتمندانه در دوران جنگ و مبارزه با تروریسم در کنار دولت و ملت سوریه ایستادند.
    وی اضافه کرد: این نمایشگاه فرصتی برای دیدارها و توافقات سرمایه گذاران و بازرگانان سوریه و ایران برای یافتن فرصت های همکاری و فعالیت در زمینه های مختلف برای بازسازی سوریه است.
    الخلیل اظهارداشت: در سومین دوره نمایشگاه بازسازی سوریه، شاهد افزایش مشارکت و مساحت رزرو شده از سوی شرکت ها هستیم.
    وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران بزرگترین شرکت کننده این دوره از نمایشگاه بازسازی سوریه است افزود: از اینکه کشورهای دوست و همپیمان سوریه در مرحله بازسازی کشور فعالیت گسترده تری نسبت به دیگر کشورها داشته باشند خرسند هستیم.
    وزیر اقتصاد و بازرگانی خارجی سوریه گفت: شرکت های زیادی و در تخصص های مختلف و مورد نیاز سوریه بویژه در زمینه ساخت و ساز در این نمایشگاه شرکت کرده اند.
    الخلیل اضافه کرد: این گام مهمی در بازسازی سوریه است زیرا کشور در آستانه آغاز مرحله بازسازی ویرانی های ناشی از تروریسم و مرحله بهبود وضعیت اقتصادی است.
    وی گفت: 164 شرکت از 23 کشورجهان این نمایشگاه را دروازه ای برای ورود به دوران بازسازی سوریه می دانند و براین اساس در آن مشارکت کرده اند.
    جمهوری اسلامی ایران با 25 هلدینگ بزرگترین شرکت کننده سومین نمایشگاه بازسازی سوریه است.
    سومین نمایشگاه بازسازی سوریه از 19 تا 23 سپتامبر (28 شهریور تا 1 مهر) در شهرک نمایشگاهی دمشق از بازدیدکنندگان استقبال می کند.
    نخستین نمایشگاه بازسازی سوریه 16 سپتامبر 2015 (25 شهریور94) با حضور 65 شرکت داخلی و خارجی و دومین نمایشکاه 7 سپتامبر 2016 (17 شهریور95) با حضور 122 شرکت از 11 کشور برگزار شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت