استقبال ارامنه از نمایشگاه ایران

عصر نمایشگاه- سفیر جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان گفت: روابط اقتصادی ایران و ارمنستان افزایش می یابد.

استقبال ارامنه از نمایشگاه ایران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»به نقل از گسترش ، سید کاظم سجادی  اظهار کرد: امروز نمایشگاه تولید کنندگان و صنعتگران ایران در ارمنستان افتتاح شد و تا دو روز دیگر فعال خواهد بود. 

    وی افزود: این نمایشگاه در کشور دوست و همسایه ارمنستان برگزار شد تا بتوانیم با معرفی تولیدات خود به طرف ارمنی تا حدودی ظرفیت های خود را به این کشور نشان دهیم.

    سجادی یکی از تکنولوژی های معرفی شده ایران در این نمایشگاه را فناوری نانو معرفی کرد.

    وی این نمایشگاه را بهتر از نمایشگاه سالهای گذشته توصیف کرد و ادامه داد: رسانه های ارمنستان استقبال خوبی از نمایشگاه ایران در ارمنستان داشتند.

    به گفته وی وزیر اقتصادی این کشور که مسئولیت عمده همکاری های دو کشور را بر عهده دارد، در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه حضور یافت.

    سجادی هدف از این نمایشگاه را دست یابی به تولید مشترک با ارمنستان و صادرات به حوزه اوراسیا و به اتحادیه اروپا دانست و تصریح کرد: این امر می تواند برای صنعتگران و تولید کنندگان ما اشتغال آفرین باشد.

    سفیر جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان خاطر نشان کرد: سفری که اخیرا رییس جمهوری ایران به این کشور داشت و همچنین حضور رییس جمهور ارمنستان در مراسم تحلیف ریاست جمهوری ایران و سفر آینده نخست وزیر ارمنستان به ایران، همگی نشان‌دهنده حسن روابط دو طرف برای ارتقای همکاری های سیاسی، فرهنگی اقتصادی است.

    وی درباره توسعه گردشگری میان دو کشور اظهار کرد: سفر به این کشور از سوی ایرانیان مورد توجه قرار گرفته است. از این رو یکی از شرکت های بیمه ایرانی و با طرف ارمنستانی مشارکت می کند تا خسارات احتمالی گردشگران ایرانی و ارمنی و خودروهایشان را پوشش دهند.

    سجادی گفت: بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری و وزیر امور خارجه کشورمان؛ ما سفرای جمهوری اسلامی ایران وظیفه خود می دانیم که احیای روابط اقتصادی را در اولویت کاری خود قرار دهیم و در مقابل همه تولید کنندگان صنعتگران و همه کارآفرینان جمهوری اسلامی ایران سر خم می کنیم و در خدمتشان هستیم تا بتوانیم محصولات ایرانی را در دنیا معرفی کرده و به اهداف اقتصاد مقاومتی و خودکفایی برسیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت