رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان اردبیل:

مجوز برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کامپیوتر در استان اردبیل صادر شد

عصر نمایشگاه- رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای اردبیل گفت: مجوز برگزاری هشتمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی (الکامپ) به نام سازمان نظام صنفی رایانه ای استان صادر شد.

مجوز برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کامپیوتر در استان اردبیل صادر شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از  تسنیم ، محمدجعفر محمودنیا عصر امروز در جلسه برگزاری هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کامپیوتر در استان اردبیل اظهار داشت: برای برگزاری نمایشگاهی شایسته صنف فناوری اطلاعات و ارتباطات با همکاری و مساعدت دفتر فناوری اطلاعات و امنیت استانداری اردبیل و اداره کل فناوری اطلاعات استان اردبیل و با همراهی ریاست نمایشگاه دائمی اردبیل مجوز برگزاری نمایشگاه الکامپ هشتم در تاریخ 8 تا 12 آبان ماه سال 1396 به نام سازمان نظام صنفی رایانه ای استان اردبیل صادر شد.

    وی افزود: برگزاری پرشور و باشکوه نمایشگاه به دور از مسائل حاشیه‌ای و به صورت شفاف کم‌ترین خواسته صنف فناوری اطلاعات و ارتباطات استان است که به همین منظور نیاز است برای برگزاری این نمایشگاه مسئولان و متولیان امر همکاری و مشارکت همه‌جانبه‌ای با ما داشته باشند.

    رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای استان اردبیل گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته در این دوره از نمایشگاه الکامپ علاوه بر حضور شرکت‌های بزرگ فناوری کشور و استان شاهد اجرای برنامه‌های مختلفی از جمله برگزاری سمینارهای یک روزه، مسابقه برنامه‌نویسی روزانه و حضور تیم‌های استارتاپی خواهیم بود.

    محمودنیا بیان کرد: حمایت از اقتصاد مقاومتی در سالی که مزین به همین نام است یک اولویت اساسی و ضروری برای ما است تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم و مشکلات و موانع موجود در این زمینه را به حداقل برسانیم چرا که اهمیت این موضوع باید به طور همه‌جانبه مورد توجه واقع شود.

    وی تصریح کرد: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی با هدف توسعه علم و فناوری در استان به طور همه‌جانبه مورد توجه واقع شده که نیاز است در این زمینه کارآفرینان و ایده‌پردازان نیز از ظرفیت‌های این نمایشگاه‌ها به طور همه‌جانبه بهره‌مند شوند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت