مدیرعامل شرکت آسیا پاسارگاد خاورمیانه

برگزاری نمایشگاه BAIEX ۲۰۱۸ در ۱۲ هزار متر مربع فضای نمایشگاهی

عصر نمایشگاه- نهمین نمایشگاه بین المللی قیر، آسفالت، عایق ها و ماشین آلات وابسته BAIEX ۲۰۱۸ در ۱۲ هزار مترمربع فضای نمایشگاهی برگزار می شود.

برگزاری نمایشگاه BAIEX ۲۰۱۸ در ۱۲ هزار متر مربع فضای نمایشگاهی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰:۰۰

    مریم توکلیان مدیرعامل شرکت آسیا پاسارگاد خاورمیانه در گفتگو اختصاصی با عصر نمایشگاه با بیان این مطلب اظهار داشت: نمایشگاه امسال با طرح توسعه ویژه ای برگزار می شود یعنی سعی کرده  این زنجیره صنایع پایین دستی پالایشگاه های نفت را کامل کنیم و زیر مجموعه هایی را که تا سال گذشته در رویداد حضور نداشتند  را به گروهه های کالایی خود اظافه کنیم.

    وی افزود: همچنین 2 هزار مترمربع به فضای نمایشگاهی امساال افزوده شده است و با این وجود حدود 7000 متر مربع فضای نمایشگاهی مفید برای برپایی غرفه در این نمایشگاه وجود دارد.

    توکلیان در خصوص نمایشگاه سال گذشته اظهار داشت:ک در هشتمین دوره این نمایشگاه، 110 شرکت ایرانی و خارجی مشارکت کردند و که 10 شرکت معتبر و بین المللی از کشورهای چین، آلمان، سنگاپور، مالزی و ترکیه حضور فعال داشتند.

    وی پیش بینی کرد با اقدامات انجام شده و دعوت از مشارکت کنندگان خارجی امسال در این نمایشگاه  بیش از 150 شرکت حضور داشته باشند و شاهد برگزاری  نمایشگاهی با شکوه خواهیم بود.

    این فعال صنعت نمایشگاهی گروه های کالایی این نمایشگاه را شامل موارد ذیل دانست:

    1. کلیه تولید کنندگان، صادرکنندگان، واردکنندگان انواع عایق ها شامل:

    رطوبتی (ایزوگام)، صوتی، برودتی و ژاکتی حرارتی، عایق پشم سنگ، عایق بلانکت، عایق ایزوپایپ، عایق پانل، عایق فنوفلت، عایق الکتریکی، فرآورده های نسوز، الیاف شیشه، پشم سنگ، پشم شیشه، فوم ها، تیشوها ، ایزوترم (عایق خام)، عایق های الاستومری، تجهیزات عایق کاری لوله های نفت و گاز و نیروگاهها ،عایق ها و پلیمرهای صنعتی و ساختمانی، پکینگهای آب بندی(نسوز)، انواع پوششهای حفاظتی، ضد خوردگی، انواع ساندویچ پانل  و انواع متفاوت عایق ها و محصولات عایقی کلیه تجهیزات و ماشین آلات وابسته

    2. کلیه تولیدکنندگان، صادرکنندگان، واردکنندگان انواع آسفالت شامل:

    آسفالت های گرم، سرد، رنگی و پلیمری، شن و ماسه و تجهیزات دانه بندی، جایگزین های نوین آسفالت، تکنولوژی های نانو، مظروف سازی، تولید بشکه، پلنت کارخانجات، لوازم و قطعات مصرفی، ماشین آلات، انواع سنگ شکن ها، تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی، پیمانکاران، مشاوران امور راهسازی ساختمانی و کلیه صنایع ماشین آلات و تجهیزات وابسته

    3. کلیه تولیدکنندگان، صادرکنندگان، واردکنندگان انواع ماشین آلات شامل:

    ماشین آلات راهسازی، غلطک، قیر پاش، خط کشی آسفالت جداسازی و انواع تجهیزات و ماشین آلات جاده ای و راهسازی

    4. کلیه تولید کنندگان، صادرکنندگان، واردکنندگان انواع قیر شامل:

    قیر های پلیمری، رنگی، طبیعی، اصلاح شده، صنعتی، جاده ای وصادراتی, عایق سفید، ژئوممبران، ژئوتکستایل، گیلسونایت و امولسیفایرها

    5. کلیه ارائه کنندگان خدمات مربوطه و کلیه دست اندرکاران اعم از افراد حقیقی و حقوقی فعال در امر مشاوره، نظارت، مدیریت و راه اندازی صنایع مرتبط با قیر و آسفالت ، عایق ها


    شایان ذکر است این نمایشگاه 23 الی 26 بهمن ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود و علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت www.ampex.ir مراجعه و یا با شماره تلفن 22567291-021 تماس حاصل نمایند.

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت