طراحی غرفه های نمایشگاهی (٢)

ارتباط هویت بصری با طراحی غرفه

عصر نمایشگاه- حفظ و تقویت هویت بصری مشارکت کننده از مهمترین اصول در طراحی غرفه است، وقتی گروه غرفه ساز اطلاعاتی راجع به فعالیت و خدمات یا کالای شما میخواهد در اختیارش بگذارید، اجازه دهید طراح غرفه با هویت سازمانی و فلسفه طراحی لوگو شما آشنا شود. اشراف طراح به نوع محصولات و خدمات شما و تلفیق آن با عناصر تصویری که نمادهای شرکت شما هستند از ملزومات یک طرح مناسب هست.

ارتباط هویت بصری با طراحی غرفه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه», در این شرایط هست که طراح میتواند غرفه ای خاص برند شما طراحی کند، در غیر این صورت صاحب طرح عمومی ای میشوید که یادآوری های تصویری لازم، در آن دیده نشده است.

    گاهی سفارش دهندگان حوصله کافی برای پاسخگویی به سوالات غرفه ساز را ندارند، در این شرایط شاید  طرح ظاهرا خوبی به ایشان ارایه شود، اما قطعا در این طرح از شاخصه های بصری اصلی شرکت که برای شناسایی و تمایز خود از آنها استفاده کرده اند و هزینه زیادی بابت آن پرداخت نموده اند استفاده نشده است. غرفه ای که در نمایشگاه تلکام برای یک شرکت مخابراتی و با تاکید بر المانهای بصری این شرکت ساخته شده و کارآمد و با هویت به نظر میرسد در نمایشگاه لوازم خانگی جلوه نخواهد داشت.

    قسمت زیادی از برندسازی در نمایشگاه صورت میپذیرد، در صورتی که مشارکت کننده نمایشگاه هستید توصیه میکنم برای طراح زمان بگذارید و اطلاعات کافی در اختیار او قرار دهید، مطمئن باشید زمان ارزشمندی که طراح صرف تعامل با شما میکند باعث میشود طرح شکیلتر و اصولیتری داشته باشید که در آن برند شما به بهترین نحو معرفی میشود، غرفه ای که یادآور المانهای بصری شما از قبیل لوگو و گرافیک سازمانی است.

    طراحان گرامی در نظر داشته باشند که قبل از تماس با مشتری از وبسایت او بازدید کرده و با اطلاعات کافی با مشتری صحبت کنند تا پیشنهادات و مشاوره مناسب در مورد طرح به مشتری ارایه دهند، همچنین همواره در نظر داشته باشند که یکی از مهمترین رسالت های طراح غرفه ارتقای برند مشتری است.

    هومن مشایخی؛ مدیر عامل و رییس هیات مدیره شرکت سارامن (مجتمع خدمات نمایشگاهی اسکیس)

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت