درب‌های نمایشگاه ۲۰۱۷ ITU Telecom World به روی بازدیدکنندگان باز شد

عصر نمایشگاه- از امروز دوشنبه سوم مهرماه جاری، درب‌های نمایشگاه ITU Telecom World ۲۰۱۷ در بوسان کره جنوبی به روی بازدیدکنندگان از سراسر دنیا باز شد.

درب‌های نمایشگاه ۲۰۱۷ ITU Telecom World به روی بازدیدکنندگان باز شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»به نقل از  سیتنا از بوسان، نمایشگاه 2017 ITU Telecom World بوسان به عنوان معتبرترین و مهمترین رخداد نمایشگاهی سالیانه ITU با حضور دبیرکل اتحادیه‌ی جهانی مخابرات و وزرا و مقامات ارشد مخابراتی از کشورهای مختلف دنیا، از امروز سوم مهرماه جاری به مدت چهار روز در بوسان کره جنوبی افتتاح شد.

    در نمایشگاه امسال بالغ بر 320 شرکت معتبر حوزه‌ی ICT، اپراتور مخابراتی، شرکت‌ نوآور و رسانه‌‌‌ی تخصصی حوزه‌ی ICT، در قالب بیش از 30 پاویون کشوری و یا به صورت انفرادی در نمایشگاه حضور خواهند یافتند که شرکت های دولتی و خصوصی حوزه ارتباطات و مخابرات ایران نیز همراه با سایر تاثیرگذاران حوزه ارتباطات در دنیا، در قالب پاویون کشورمان در این نمایشگاه حاضر شدند.

    در همین حال، وزرا، قانونگذاران، سیاست‌گذاران و مقامات عالی‌رتبه‌‌ی حوزه‌‌ی ICT از کشورهای مختلف دنیا به همراه سرمایه‌گذاران بین المللی، طی حضور در نمایشگاه سال جاری ITU Telecom World بوسان با کارشناسان و شرکت‌های حاضر در نمایشگاه تبادل نظر کرده و برای همکاری مشترک و اجرای پروژه‌های مختلف برنامه‌ریزی می‌کنند.

    نمایشگاه سالیانه‌‌ی ITU علاوه بر برگزاری کارگاه‌ها و فروم‌های مختلف، با سخنرانی مقامات عالی رتبه‌‌ی دولتی و خصوصی حوزه‌ی ICT از کشورهای مختلف دنیا و مقامات ITU همراه خواهد بود.

    در همین حال، علاوه بر تعدادی از مدیران ارشد حوزه مخابرات کشور، تعدادی از شرکت های خصوصی و دولتی حوزه‌ی ICT ایران در قالب پاویون کشورمان در نمایشگاه حضور می‌یابند تا علاوه بر ارائه توانمندی ها، نسبت به مذاکره با شرکت های معتبر بین المللی حاضر در نمایشگاه اقدام کنند.

    گفتنی است؛ همزمان با مراسم افتتاح نمایشگاه، دبیرکل ITU و وزیر ICT و علوم کره جنوبی و مقامات ارشد بخش مخابرات ITU از پاویون‌های کشوری بازدید کردند و در همین حال از پاویون ایران مشتمل بر شرکت ارتباطات زیرساخت، شرکت مخابرات ایران، دانشکده‌ی پست و مخابرات، شرکت صنایع ارتباطی آوا و غرفه‌ی سیتنا به عنوان رسانه‌ی طرف قرارداد ITU نیز بازدید به عمل آمد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت