مدیر منطقه ویژه علم وفناوری ربع رشیدی خبر داد:

جشنواره بهترین طرح قابلیت اعتماد در تبریز برگزار می شود

عصر نمایشگاه- مدیر منطقه ویژه علم وفناوری ربع رشیدی از برگزاری جشنواره بهترین طرح قابلیت اعتماد همزمان با پنجمین نمایشگاه وجشنواره نوآوری و فناوری ربع رشیدی(RINOTEX ۲۰۱۷) در تبریز خبر داد.

جشنواره بهترین طرح قابلیت اعتماد در تبریز برگزار می شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»به نقل از خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، دکتر علی جهانگیری در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: قابلیت اعتماد یعنی  احتمال اجرای عملکرد مورد انتظار ، تحت شرایط تعیین شده  و  به بیان ساده تر  احتمال  کاردکرد یک کالا در دوره ی زمانی معین شده  است.

    وی، با تاکید بر اینکه  قابلیت اعتماد بالا می تواند منجر به رضایت مندی مشتری و افزایش اعتبار تولید کننده شود افزود: شرکت کنندگان پنجمین جشنواره فناوری و نوآوری ربع رشیدی می توانند طرح ها و ایده های خود را از منظر قابلیت اعتماد مورد تحلیل و بررسی قرار دهند و این تحلیل و بررسی را به همراه طرح و ایده اصلی ارسال کنند.

    جهانگیری با اشاره به محور هایی که در این جشنواره مورد  تحلیل و بررسی قرار می گیرد گفت: این محور های شامل تحلیل های انجام شده بر روی محصول که منجر به شناسایی ایرادات بالقوه آن در هنگام استفاده می شود، مواردی که در طراحی در نظر گرفته شده است و منجر به ارتقای قابلیت اطمینان می شود، آزمون های انجام شده بر روی محصول برای شناسایی ایرادات بالقوه و محاسبه قابلیت اطمینان، تحلیل های آماری و ریاضی بر روی داده های آزمون ها و یا داده های میدانی و پیش بینی قابلیت اطمینان محصول بر اساس استاندارد های موجود است.

    مدیر منطقه ویژه علم وفناوری ربع رشیدی ایجاد و ارتقای دانش قابلیت اعتماد را مهمترین هدف این جشنواره دانست و گفت: در کنار این جشنواره کارگاه مقدماتی محاسبات قابلیت اطمینان با حضور دکتر کامیار صبری لقائی برگزار می شود.

    وی با اشاره به نحوه ثبت نام فناوران برای حضور در این جشنواره گفت: متقاضیان می توانند با مراجعه به آدرس  www.rinotex.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

    وی با اشاره به همکاری سازمان ها و نهادهای مرتبط در برگزاری این رویداد فناورانه گفت: موسسه ی آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی و دانشگاه ارومیه در برگزاری این جشنواره ما را همراهی خواهند کرد.

    گفتنی است جشنواره بهترین طرح قابلیت اعتماد همزمان با پنجمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدیRINOTEX، 20 تا 24 آبان ماه در محل نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار می شود و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس www.rinotex.ir مراجعه کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت