فروش محصولات ایران به پاکستان

عصر نمایشگاه- همزمان با آغاز به کار یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست نمایندگان یک هیئت پلاستیک و پتروشیمی از کراچی پاکستان با هدف خرید محصولات و فرآورده‌های پتروشیمی و پلیمری از این نمایشگاه بازدید و با مدیران شرکت‌های پتروشیمی گفت‌وگو کردند.

فروش محصولات ایران به پاکستان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰:۰۰

    همزمان با آغاز به کار یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست نمایندگان یک هیئت پلاستیک و پتروشیمی از کراچی پاکستان با هدف خرید محصولات و فرآورده‌های پتروشیمی و پلیمری از این نمایشگاه بازدید و با مدیران شرکت‌های پتروشیمی گفت‌وگو کردند.

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»به نقل از  شانا، شیخ سلطان رحمان در حاشیه یازدهمین نمایشگاه ایران پلاست با بیان این که جمهوری اسلامی ایران و پاکستان روابط سطح بالایی در حوزه تجارت و اقتصاد و به ویژه محصولات پتروشیمی، پلیمری و پلاستیک دارند، گفت: این نمایشگاه از نظر رشد کمی و کیفی شرکت‌های حاضر قابل قیاس با هیچ یک از دوره‌های گذشته نیست.

    این عضو ارشد هیئت تجاری پاکستان با تاکید بر این که یکی از اهداف حضور بازرگانان و تجار پاکستانی در نمایشگاه ایران پلاست یازدهم خرید و تامین مواد اولیه پلیمری به ویژه انواع گریدهای پلی اتیلن سبک و سنگین، پلی پروپیلن و ... است، تصریح کرد: بر این اساس تاکنون گفت‌وگوهایی با شرکت‌های پتروشیمی ایران در حاشیه برگزاری نمایشگاه ایران پلاست آغاز شده است.

    وی همچنین از گفتگو با فعالان صنایع تکمیلی پتروشیمی ایران برای آغاز همکاری‌‌های جدید با ساخت و راه اندازی خطوط تولید جدید محصولات پلاستیک و پلیمری به عنوان یکی دیگر از اهداف بازدید از این نمایشگاه یاد کرد و افزود: ایران با در اختیار داشتن ظرفیت بالای تولید محصولات پتروشیمی و پلیمری و با توجه به روابط همسایگی می تواند نقش قابل توجه‌ای در بازار صنایع پلیمر و پلاستیک پاکستان داشته باشد.

    پیش بینی می‌شود در حاشیه برگزاری یازدهمین نمایشگاه ایران پلاست دست کم 14 هیئت تجاری و اقتصادی از این رویداد بزرگ صنعت پتروشیمی بازدید کنند که از پاکستان هم قرار است سه هیئت تجاری و اقتصادی در نمایشگاه حضور یابند.

    یازدهمین نمایشگاه ایران پلاست امسال میزبان بیش از 500 شرکت خارجی از 23 کشور جهان شامل بلژیک، دانمارک، آلمان، فنلاند، فرانسه، یونان، هند، صربستان، ایتالیا، کره جنوبی، اتریش، لوکزامبورگ، سوئیس، اسپانیا، انگلیس، تایلند، چک، قبرس، ترکیه، تایوان، چین، ژاپن و امارات خواهد بود که این تعداد شرکت کننده نشان دهنده جایگاه صنعت پتروشیمی کشورمان در عرصه بین المللی است.

    یازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست 2 تا 5 مهرماه 1396 درمحل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در چهار گروه مواد اولیه، کالاهای ساخته و نیمه ساخته شده، ماشین آلات و تجهیزات و خدمات برگزار خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت