تکمیل رسالت جهانی پست بین المللی PDE با حضور در بزرگ‌ترین نمایشگاه پستی دنیا

عصر نمایشگاه- شرکت پست بین المللی PDE که از ابتدای فعالیت خود، رسالتِ ارائه خدمات جهانی با کیفیت بین المللی را داشته است، این بار با حضور در بزرگترین نمایشگاه پستی جهان، نشان از عزم راسخ خود برای ورود بیش از پیش به عرصۀ بین المللی داشته است.

تکمیل رسالت جهانی پست بین المللی PDE با حضور در بزرگ‌ترین نمایشگاه پستی دنیا
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»به نقل از ایلنا ، پست PDE که به ارائه خدمات سریع پست بین المللی و همچنین قابلیت اطمینان بالا در حمل بارهای سنگین و مرسولات پستی به صورت، زمینی، دریایی و هوایی و همچنین ترخیـــص از گمـــرک شهرت دارد در PostExpo 2017 -که در ژنو سوییس برگزار می گردد - نیز به عنوان شرکتی ایرانی حضور یافته تا خدمات پستی خود را بیش از پیش به مشتریان خارجی ارائه کند.

     این شرکت با در اختیار گرفتن دو غرفۀ مجزا، خدمات خود را در دو بخش مختلف به مشتریان جهانی معرفی می نماید. ارائه خدمات بین المللی خصوصاً در زمینه حمل بار و گمرک توسط شرکت پست PDE به عنوان یک Courier Service از رسالتهای اصلی این شرکت ایرانی در بازارهای جهانی می باشد.

    پیشتر شرکت پست بین المللی PDE به واسطۀ کیفیت ارائۀ خدمات خود و توانمندی بالای خود در ارائه خدمات گمرکی (Custom Services) با مشتریان داخلی و خارجی زیادی در ارتباط بوده است اما به گفتۀ پیام دانش، این نمایشگاه نقطۀ عطف دیگری برای حضور PDE در بازارهای جهانی خواهد بود.

    همزمان با نمایشگاه پستی، کنفرانسی با  حضور اندیشمندان، فعالان صنعت پست و ... نیز در ژنو سوییس و در حاشیۀ نمایشگاه در حال برگزاری است. به گزارش روابط عمومی شرکت پست بین المللی PDE ، پیام دانش، مدیرعامل این شرکت مقاله ای با موضوع تجارت الکترونیک و نقش پست را در این کنفرانس ارائه خواهد نمود.

    برای دریافت خدمات حمل بار، پست بین المللی و حتی خدمات تجارت الکترونیک خرید از سایتهای خارجی می توانید از سایت www.pdexp.com/fa/home دیده فرمایید و یا با شماره 02188202220 تماس حاصل فرمایید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت