همکاری شرکت های ایرانی با همتایان بین المللی

عصر نمایشگاه- یازدهمین نمایشگاه ایران پلاست برای صنایع پایین دستی پتروشیمی در ایران یک مزیت ارزشمند است.

همکاری شرکت های ایرانی با همتایان بین المللی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»به نقل از  ایران اکونومیست ؛بین المللی ایران پلاست سطح برگزاری نمایشگاه را عالی ارزیابی کرد و حضور شرکت ها را چشمگیر توصیف کرد.

    شرکت enterprising fairs india که خود از برگزارکنندگان نمایشگاه های پلاستیک، بسته بندی، تجهیزات، و لاستیک است هدف از حضور خود را در این رویداد بزرگ کشورمان شناسایی شرکت های ایرانی برای حضور در نمایشگاه های خارجی عنوان کرد.

    این شرکت نمایشگاه هایی در کشورهای آفریقای جنوبی، سریلانکا، کنیا، میانمار، و ویتنام برگزار می کند.

    ریتش شاه عنوان کرد: "من از سال 2014 در نمایشگاه ایران پلاست شرکت کرده ام و از آن بهره برده ام چراکه توانسته ام برای نمایشگاه های خارجی سالانه دو شرکت ایرانی را با خود همراه کنم."

    وی در مورد نقش برگزاری چنین رویدادهایی در صنعت پتروشیمی اظهار کرد: "در وهله اول در چنین رویدادهایی صنعت پتروشیمی بطور کلی معرفی می شود، دوم اینکه می توان در چنین نمایشگاه هایی محصولات و ماشین آلات جدید را ارائه کرد و دید. سوم اینکه این نمایشگاه ها محفل هایی برای شبکه سازی و یافتن تولیدکنندگان، توزیع کنندگان، و خریداران فراهم می کند."

    ریتیش شاه همچنین حضور شرکت های ایرانی در نمایشگاه ایران پلاست و نمایشگاه های خارجی مشابه را ارزیابی کرد و گفت: "اگر بخواهم به شرکت های ایران نمره ای از یک تا ده بدهم به آنها نمره هشت را می دهم. زیرا شرکت های ایرانی مزیت دسترسی به مواد پلیمری را دارند."

    مدیر شرکت enterprising fairs india اظهار کرد: "از مزیت های دیگر ایران تولید محصولات نهایی است همانطور که در این نمایشگاه نیز به خوبی شاهد آن هستیم. اما ایران نیاز دارد که تمرکز بیشتری بر روی این ارزش بکند، شاید بتوان به شرکت های ایرانی توصیه کرد که توزیع کنندگان بهتر و بیشتری پیدا کنند. برای این می توان ساخت بازارهای بین المللی و بزرگ فروش محصولات نهایی را در دستور کار قرار داد."

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت