معرفی جاذبه های گردشگری ایران در نمایشگاه بین المللی توریسم باکو

عصر نمایشگاه- به مناسبت روز جهانی گردشگری نمایشگاه بین المللی معرفی فرصت های گردشگری روز چهارشنبه با حضور ۱۲ کشور از جمله جمهوری اسلامی ایران در بخش تاریخی ' ایچری شهر ' باکو برگزار شد .

معرفی جاذبه های گردشگری ایران در نمایشگاه بین المللی توریسم باکو
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از ایرنا ، در این نمایشگاه های علاوه بر جمهوری اسلامی ایران ، کشورهای جمهوری آذربایجان ، ترکیه ، روسیه ، بلاروس ، ازبکستان ، اسپانیا و چند کشور دیگر توانمندی و ظرفیت های گردشگری کشورشان را به نمایش گذاشته اند.
    «اصغر فار سی» رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در باکو که در این نمایشگاه حضور داشت ، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به ظرفیت های بالای جاذبه های گردشگری و معماری کشورمان گفت: برای معرفی گوشه ای از فرهنگ و تمدن ایران غرفه ای را با محور حوزه های مختلف گردشگری در این نمایشگاه بین المللی آماده کرده ایم .

    ** بیش از یک میلیون شهروند جمهوری آذربایجان سالیانه به ایران سفر می کنند
    وی افزود : در حال حاضر اتباع کشورهای مختلف شامل جمهوری آذربایجان به منظور گردشگری طبیعت ، سلامت و مذهبی به جمهوری اسلامی ایران سفر می کنند و بنا به آمار رسمی همه ساله بیش از یک میلیون شهروند آذربایجانی به ایران سفر می کنند.
    فارسی با اشاره به اینکه در حال حاضر گردشگری یکی از مولفه های بزرگ برای هر کشور در کنار درآمد های اقتصادی به شمار می رود ، افزود: حضور در این نمایشگاه های بین المللی فرصتی خوب برای معرفی طرفیت های گردشگری و نیز تموانمندی های فرهنگی ، علمی و معنوی کشورمان است .
    در غرفه جمهوری اسلامی ایران در این نمایشگاه بین المللی آلبوم های مربوط به ظرفیت و جاذبه های گردشگری ، معماری و طبیعی جمهوری اسلامی ایران و نیز توانمندی های کشورمان در صنایع دستی در معرض دید گذاشته شده بود که مورد استقبال بازدید کنندگان قرار گرفت .
    از سال 1980، سازمان جهانی گردشگری سازمان ملل متحد سالانه روز 27 سپتامبر ( امروز) را به عنوان روز جهانی گردشگری جشن می‌گیرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت