برشی از یازدهمین نمایشگاه ایران پلاست

عصر نمایشگاه- یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست ۲ تا ۵ مهرماه ۱۳۹۶ درمحل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در چهار گروه مواد اولیه، کالاهای ساخته و نیمه ساخته شده، ماشین آلات و تجهیزات و خدمات برگزار شد و زمینه مذاکرات بین صنعت پتروشیمی ایران کشورهای خارجی را فراهم کرد، به طوریکه در حاشیه برگزاری این نمایشگاه بیش از ۱۰ هیات تجاری و اقتصادی از این رویداد صنعت پتروشیمی بازدید کردند.

برشی از یازدهمین نمایشگاه ایران پلاست
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرنمایشگاه» به نقل از  ایسنا، یازدهمین نمایشگاه ایران پلاست میزبان بیش از 500 شرکت خارجی از 23 کشور جهان شامل بلژیک، دانمارک، آلمان، فنلاند، فرانسه، یونان، هند، صربستان، ایتالیا، کره جنوبی، اتریش، لوکزامبورگ، سوئیس، اسپانیا، انگلیس، تایلند، چک، قبرس، ترکیه، تایوان، چین، ژاپن و امارات بود. در حاشیه این نمایشگاه هیات‌هایی از کشورهای مختلف با نمایندگان صنعت پتروشیمی ایران دیدار و گفت و گو کرده و قابلیت های این صنعت در ایران بیش از پیش به جهانیان معرفی شد.

    در این راستا، نمایندگان یک هیات از صنایع پلاستیک و پتروشیمی از کراچی پاکستان با هدف خرید محصولات و فرآورده‌های پتروشیمی و پلیمری از این نمایشگاه بازدید و با مدیران شرکت‌های پتروشیمی گفت‌وگو کردند، شیخ سلطان رحمان، یک عضو ارشد هیات تجاری پاکستان با تاکید بر این که یکی از اهداف حضور بازرگانان و تجار پاکستانی در نمایشگاه ایران پلاست یازدهم خرید و تامین مواد اولیه پلیمری به ویژه انواع گریدهای پلی اتیلن سبک و سنگین، پلی پروپیلن و ... است، تصریح کرد: بر این اساس تاکنون گفت‌وگوهایی با شرکت‌های پتروشیمی ایران در حاشیه برگزاری نمایشگاه ایران پلاست آغاز شده است.

    وی همچنین از گفت‌وگو با فعالان صنایع تکمیلی پتروشیمی ایران برای آغاز همکاری‌های جدید با ساخت و راه اندازی خطوط تولید جدید محصولات پلاستیک و پلیمری به عنوان یکی دیگر از اهداف بازدید از این نمایشگاه یاد کرد.
    همچنین جرونیمو پوراس، نماینده یک شرکت ژاپنی درباره برنامه‌های این شرکت برای سرمایه‌گذاری در ایران، گفت: تلاش می کنیم که زمینه‌های گوناگون را بررسی کنیم؛ ما آماده همکاری در همه زمینه‌های رو به رشد هستیم.

    از سوی دیگر جسیکا هاینریش با تأکید بر برنامه این شرکت برای تقویت حضور در بازار ایران، گفت: ما اکنون به دنبال یک نماینده در ایران هستیم و قدم به قدم ادامه می دهیم و نگاه می‌کنیم چه کار می توانیم انجام دهیم ؛ما مشاهده می کنیم که نیازهای زیادی در صنعت پلاستیک وجود دارند و به همین دلیل اینجا هستیم تا ارتباطات جدیدی ایجاد کنیم.

    هاریش دارامسی، نماینده بنیاد پلاست ایندیا نیز اعلام کرد از فرصت نمایشگاه ایران پلاست برای دعوت از فعالان ایرانی به منظور تعامل با همتایان هندی استفاده می کند .به گفته وی هند  برای ترویج تجارت دو طرفه میان هند و ایران و دعوت از فعالان تجاری ایران برای بازدید از هند و گفت‌وگو با فعالان تجاری صنعت پلاستیک هند، در نمایشگاه ایران پلاست حضور دارد .ایران ذخایر نفت خام غنی و همچنین پلیمر مازاد در بخش پایین دستی دارد؛ بنابراین هند برای واردات مواد اولیه از  ایران تمایل دارد.
    همچنین دنیس لوهلس، مدیر فروش شرکت آلمانی فیبرو هم اعلام کرد که ما با استفاده از فرصت نمایشگاه ایران پلاست، در حال تلاش برای بازگشت به صنعت پلاستیک و پلیمر ایران هستیم ،علاقه داریم دوباره فعالیت خود را در ایران از سر بگیریم، بنابراین به دنبال شریکی تازه هستیم تا نمایندگی فیبرو در ایران را به عهده گیرد.

    امضای تفاهم‌نامه ارتقای سطح علمی و فناورانه شرکت‌های دانش بنیان  پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران و انجمن صنایع پلاستیک فرانسه به منظور استانداردسازی قطعات پلاستیکی خودروهای ایرانی برای ورود به بازارهای خارجی از دیگر اتفاقاتی بود که در حاشیه این نمایشگاه رخ داد. این تفاهم‌نامه همکاری میان دونی ویان، رئیس اتحادیه پلاستیک و کایوچوی فرانسه و مهدی نکومنش، رئیس پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران با هدف استفاده از محصولات ایرانی و ارتقای کیفیت آن‌ها انجام شده است

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت