نمایشگاه صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر تهران

عصر نمایشگاه- نمایشگاه صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر تهران (K&B–S&P) در تاریخ ۳۱ تیر- ۳ مرداد ۹۵ در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.

نمایشگاه صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر تهران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»،  نمایشگاه صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر تهران در حالی به این دوره برگزاری خود رسیده است که از نخستین دوره تا کنون شاهد رشد کیفی و کمی بسیار چشمگیر آن بوده ایم. بالا رفتن سطح تقاضا و انتظار مصرف کنندگان چه از نظر کیفیت و چه از لحاظ کمیت مصرف، زمینه ساز افزایش روند تولید و ارتقا کیفی تولیدات داخلی و همچنین اهمیت ورود کالاهای مناسب و با کیفیت بالای خارجی به کشور بوده است.

    در حقیقت باید گفت تمامی آنچه که در جلوه و زیبایی ظاهر داخلی هر ساختمان کاربرد دارد، در این نمایشگاه عرضه می گردد. این موضوع همان چیزی است که نمایشگاه صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر تهران را از سایر نمایشگاه های بخش ساختمان متمایز می سازد. اهمیت ویژه ای که هم اینک مصرف کنندگان و نیز سازندگان واحدهای مسکونی به زیبایی و لوکس بودن ساختمان ها می دهند بیش از هر بخش دیگر ساختمان به همین چهار قسمت آشپزخانه، حمام، سونا و استخر معطوف می شود؛ چرا که آنچه که سایر بخشهای یک ساختمان را از نظر ظاهری بر سایرین برتری می بخشد دکوراسیون و طراحی داخلی آن است ولی در چهار قسمت موضوع این نمایشگاه علاوه بر طراحی داخلی هر روز شاهد تنوع تولید، نوآوری و بکارگیری تکنولوژی و ابداعات جدید هستیم.

    از سوی دیگر مشارکت واحدهای تولیدکننده آشپزخانه های صنعتی و صحرایی نیز در این نمایشگاه هر سال فعالتر و گسترده تر از دوره قبلی بوده و سرانجام پس از سالها فقدان یک نمایشگاه تخصصی برای اینگونه واحدها، شاهد گردهمایی منسجم تولیدکنندگان و واردکنندگان این تجهیزات در این نمایشگاه می باشیم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت