مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شیراز مطرح کرد

حضور ۱۵۰ شرکت داخلی و خارجی در فضایی بالغ بر ۸ هزار متر در نمایشگاه شیراز هلث

عصر نمایشگاه- سیزدهمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، بیمارستانی و صنایع دارویی و نمایشگاه تجهیزات آزمایشگاهی و توان بخشی امروز با حضور جمعی از مسئولان استانی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان فارس آغاز به کار کرد.

حضور ۱۵۰ شرکت داخلی و خارجی در فضایی بالغ بر ۸ هزار متر در نمایشگاه شیراز هلث
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه» ،مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس ضمن بیان این موضوع که این نمایشگاه نسبت به نمایشگاه مشابه دو سال پیش کیفیت و ارتقاء بالاتری داشته است گفت: بیش از 150 شرکت در قالب 200 غرفه از سراسر کشور از جمله فارس، تهران، تبریز، مشهد،اصفهان و ... و نمایندگان محصولاتی از کشورهای ایتالیا ، آلمان ، هلند ، چین ، ژاپن و ... در این نمایشگاه حضور دارند.
    سید محمود موسوی در خصوص زمینه فعالیت غرفه داران این نمایشگاه اظهار کرد: مشارکت کنندگان در این نمایشگاه در حوزه های تولید،صادرات، واردات و توزیع انواع تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی ، توانبخشی ، بیمارستانی، دندانپزشکی و صنایع دارویی به ارائه جدیدترین دستاوردها ، محصولات و خدمات خود می پردازند.
    موسوی در خصوص وجه تمایز این نمایشگاه نسبت به نمایشگاه مشابه دو سال قبل نیز عنوان کرد: سیزدهمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، بیمارستانی و صنایع دارویی در دو سالن حافظ و بهار به مساحتی بالغ بر8000 متر مربع  برگزار می شود و این در حالی است که در حاشیه برگزاری این نمایشگاه در سالن نرگس شاهد برگزاری چندین کارگاه آموزشی با محوریت تولید و صادرات تجهیزات پزشکی و همچنین محصولات و فناوری های نوین حوزه صنایع پزشکی و عناوین دیگری هستیم البته لازم به ذکر است که  کارگاه های آموزشی که در این نمایشگاه برگزار میشود با همکاری مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی استان خواهد بود.
    سید محمود موسوی در خصوص یکی دیگر از نقاط قوت سیزدهمین نمایشگاه تجهیزات پزشکی گفت: ازجمله نقاط قوتی که میتوان درخصوص این نمایشگاه عنوان کرد رونمایی از محصولات شرکت های دانش بنیانی است که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی ، مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی ، پارک علم و فناورری و شرکت های دانش بنیان کشور در این نمایشگاه حضور دارند هستیم .
    تمامی علاقمندان و عموم بازدیدکنندگان می توانند جهت بازدید از این نمایشگاه تا جمعه مورخ 14 مهرماه 1396 همه روزه از ساعت 10 تا 18 به محل دایمی نمایشگاه های بین المللی فارس مراجعه فرمایند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت