نخستین نمایشگاه بین المللی «حلال» در آفریقای جنوبی برگزار می‌شود

عصر نمایشگاه- یک موسسه تجاری در شهر کیپ تاون در آفریقای جنوبی میزبان نخستین نمایشگاه حلال قاره آفریقا در ماه اخیر می‌باشد که هدف آن تبلیغ آفریقای جنوبی به عنوان یکی از مراکز تجارت حلال و تشویق شرکت‌های محلی برای سرمایه گذاری در صنعت حلال است.

نخستین نمایشگاه بین المللی «حلال» در آفریقای جنوبی برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»به نقل از  سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، نمایشگاه بین المللی محصولات حلال در اواخر ماه پیش رو یعنی روزهای 25-26 اکتبر 2017 ، قرار است در شهر کیپ تاون، دومین شهر پرجمعیت آفریقای جنوبی برگزار شود.
    واحد تجاری بین المللی وسگرو قصد دارد این نمایشگاه حلال دو روزه را به هدف ارائه محصولات و خدمات حلال دارای گواهینامه به شرکت‌های محلی برگزار کرده و خریداران بالقوه از سرتاسر جهان را در جستجوی محصولات و خدمات نوآورانه جذب کند. از دیگر اهداف این نمایشگاه نشان دادن آفریقای جنوبی به عنوان یک مقصد برای محصولات و خدمات حلال نیز اعلام شده است.
    اسمیت چی، مدیر این واحد تجاری گفت: هدف از این گردهمایی ارتقای محصولات دارای گواهینامه حلال می‌باشد که تنها مربوط به محصولات غذایی در بخش کشاورزی نمی‌شوند بلکه این حیطه مربوط  به محصولات گردشگری و خدمات مالی نیز قرار دارند.
    وی افزود: باورهای رایج این است که آفریقای جنوبی یک کشور مسلمان‌نشین نیست و برخلاف تصور مردم این منطقه جامعه اسلامی قابل توجهی دارد. بنابراین هدف اصلی ما این است که به جهان نشان دهیم در اینجا خدمات و محصولات حلال با استانداردهای جهانی را در صنعت حلال داریم.
    اسمیت در ادامه گفت: رشد مثبت قابل توجهی در صنعت حلال به ویژه در مناطق آسیا و خاورمیانه را شاهد هستیم. هدف دوم ما این است که به شرکت‌های تجاری در آفریقای جنوبی نشان دهیم که مزایایی در صورت ورود به صنعت حلال به ویژه بازار صادرات در انتظار آنان است.
    با توجه به اینکه برای نخستین بار است که یک نمایشگاه حلال با مشخصات پیش رو در این شهر برگزار می‌شود، این گردهمایی قرار است آغازگر رویدادهایی در سال‌های آینده باشد.
    اسمیت در این باره گفت: امیدواریم بتوانیم این سری نمایشگاه‌ها را در سال‌های آینده نیز برگزار کنیم. و این روند را ادامه دهیم و قصد داریم نخستین نمایشگاه حلال را در قاره آفریقا اینجا در کیپ تاون داشته باشیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت