دبیر انجمن برگزارکنندگان نمایشگاه های ایران

دید مثبت انجمن برگزار کنندگان نمایشگاه ها به رویداد خدمات نمایشگاهی ایران

عصر نمایشگاه- انجمن برگزار کنندگان نمایشگاه ها به رویداد خدمات نمایشگاهی ایران دید مثبت دارد و حمایت های خود در برگزاری بهتر این نمایشگاه خواهد داشت.

دید مثبت انجمن برگزار کنندگان نمایشگاه ها به رویداد خدمات نمایشگاهی ایران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲:۰۰

    سپاسدار دبیر انجمن برگزارکنندگان نمایشگاه های ایران در گفت و گوی اختصاصی با عصر نمایشگاه با بیان این مطلب اظهار داشت: از دید یک فعال نمایشگاهی و کارآفرین در این حوزه عقیده دارم نیاز مبرمی به برگزاری این نمایشگاه در ایران احساس می کردم.
    وی افزود: این نمایشگاه کمک مناسبی به بالا رفتن کیفیت برگزاری نمایشگاه ها می کند و از این رو باید مورد حمایت قرار بگیرد و این امر را با تمام توان پیگیری خواهیم کرد.
    وی افزود: غرفه سازی از ارکان مهم برگزاری نمایشگاه است و باید تلاش ها در جهت افزایش توان شرکت ها در این بخش معطوف شود و در این رویداد به این نکته توجه ویژه ای شده است. اما دیگر گروه های خدمات نمایشگاهی هم در این حوزه مهم هستند و در این رویداد توجه خواهد شد.
    سپاسدار خاطر نشان کرد: مشارکت کنندگان در این رویداد شرایط ویژه ای دارند چرا تا پیش از این رویداد جز ارکان نمایشگاه محسوب می شدند اما در این رویداد در طرف دیگر قرار میگیرند و از زاویه دیگری به نمایشگاه نگاه می کنند.
    این فعال صنعت نمایشگاهی عنوان کرد: نکته مثبت این نمایشگاه این است که برگزاری در شهری غیر از تهران برگزار می شود و این پیام را القا می کند که نمایشگاه تهران الگوی برتر نیست و برای برگزاری نمایشگاه نباید تنها به الگو برداری از تهران بسنده کرد و با طراحی درست و حساب شده می توان در سایت های دیگر، نمایشگاه های خوبی برگزار کرد.
    وی در پایان پیشنهاد داد: این نمایشگاه باید طوری باشد که تمام فعالان صنعت نمایشگاهی در این رویداد حضور داشته باشد و برگزار کننده باید سعی کند شراطی محیا شود که تمام فعالان حوزه نمایشگاهی امکان مشارکت داشته باشند. و در کنار آن گردهمایی از فعالین تشکیل شود و ارکان این صنعت فرصتی را برای دیدار آشنایی بیشترداشته باشند.
    شایان ذکر است اولین دوره رویداد خدمات نمایشگاهی 18 الی 20 آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه های استان فارس برگزار می شود و علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت www.iranstallex.com مراجعه نمایند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت