دهمین نمایشگاه بزرگ کتاب خراسان شمالی برگزار می شود

عصر نمایشگاه- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در نخستین نشست هماهنگی نمایشگاه بزرگ کتاب خراسان شمالی گفت: دهمین نمایشگاه بزرگ کتاب خراسان شمالی از سوم آبان ماه در بجنورد برگزار می شود.

دهمین نمایشگاه بزرگ کتاب خراسان شمالی برگزار می شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»به نقل از ایرنا ؛ حسین فرخنده در این نشست گفت: با توجه به تجربه موفق برگزاری نهمین نمایشگاه کتاب خراسان شمالی و اعلام رضایت حداکثری مخاطبین از این رویداد مهم فرهنگی، نمایشگاه امسال نیز با کمیت و کیفیت بالاتر در محل مصلای بزرگ امام خمینی(ره) در بجنورد برگزار می شود.
    وی افزود: با هماهنگی های به عمل آمده و مساعدت امام جمعه محترم شهر بجنورد و نماینده معظم ولی فقیه در استان زمینه برگزاری نمایشگاه در آن محل فراهم شده است.
    فرخنده با اشاره به اجرای موفق دوره های قبل نمایشگاه و رضایت موسسه نمایشگاه های فرهنگی کشور گفت: استان خراسان شمالی سال گذشته از استان های پیشرو و موفق در برگزاری نمایشگاه کتاب بود.
    دهمین نمایشگاه بزرگ کتاب خراسان شمالی از سوم تا هشتم آبان ماه سال جاری در مصلی امام خمینی (ره) بجنورد برگزار می شود.
    معاون امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی هم از شروع ثبت نام ناشران سراسر کشور برای حضور در دهمین نمایشگاه کتاب خراسان شمالی در آبان ماه سال جاری خبر داد.
    رضا رضایی افزود: ناشران سراسر کشور برای حضور در دهمین نمایشگاه کتاب خراسان شمالی کتاب می توانند از دوازدهم مهرماه تا هجدهم مهرماه به سایت www.icfi.ir مراجعه و ثبت نام کنند.
    وی گفت: دهمین نمایشگاه کتاب خراسان شمالی از 3 تا 8 آبان ماه در بجنورد خواهد شد.
    رضایی با تاکید بر حضور ناشران و کتابفروشان استانی در نمایشگاه، خاطر نشان کرد: کتابفروشان می بایست به شرط اخذ نمایندگی از ناشران مد نظر در سطح کشور در نمایشگاه حضور پیدا کنند.
    نمایشگاه های کتاب استانی با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران برگزار می شود.
    استان خراسان شمالی با 863 هزار نفر جمعیت در شمال شرق کشور واقع است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت