تاکید اعضای شورای سیاست‌گذاری جشنواره وب و کسب و کار بر لزوم ثبت نام بنگاه‌های پیشرو در جشنواره

عصر نمایشگاه- اعضای شورای سیاست‌گذاری جشنواره وب و کسب و کار بر لزوم ثبت نام بنگاه‌های پیشرو در این جشنواره تأکید کردند.

تاکید اعضای شورای سیاست‌گذاری جشنواره وب و کسب و کار بر لزوم ثبت نام بنگاه‌های پیشرو در جشنواره
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»به نقل از شاتا، دومین جلسه شورای سیاستگذاری "جشنواره وب و کسب و کار بنگاه‌های صنعتی، معدنی و تجاری"، به منظور ارایه گزارش عملکرد اعضای شورا و ستاد اجرایی جشنواره و طرح پیشنهادهای لازم در جهت بهبود وضعیت اطلاع رسانی و همچنین پیگیری اقدامات انجام شده در محل معاونت آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد.
    در ابتدای این جلسه مدیرکل دفتر توسعه و کاربرد فناوری اطلاعات و دبیر جشنواره ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سالار شهیدان و تشکر از همراهی و همکاری اعضای شورا و دبیرخانه جشنواره، گزارشی از روند برگزاری جشنواره ارایه کرد و پس از آن معاون آموزش، پژوهش و فناوری و رییس جشنواره» ضمن تاکید بر لزوم برگزاری با شکوه این جشنواره، به تشریح و تبیین اهمیت تجارت الکترونیک و تاثیر آن در همه سطوح و بخش ها بویژه تعاملات خارجی و صادرات پرداخت و فرهنگ سازی در این زمینه را مسئولیت اصلی تمامی اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره دانست.
    در ادامه جلسه نیز هریک از حضار به تشریح مجموعه اقدامات دستگاه خود در زمینه اطلاع رسانی و ترغیب بنگاه‌های بخش مربوطه پرداختند و در انتهای جلسه نیز با ارایه پیشنهادهایی، تمایل خود را مبنی بر همکاری همه جانبه با ستاد اجرایی جشنواره اعلام کردند.
    لازم به ذکر است که پورتال متقاضیان حضور در جشنواره پس از ثبت نام آنها در  وب سایت جشنواره و تکمیل فرم های خود ارزیابی، از سه منظر شاخص‌های محتوا و طراحی، شاخص های تعامل و خدمات الکترونیک و شاخص های فناوری مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و در مراسم پایانی که با حضور مدیران ارشد وزارت صنعت، معدن و تجارت و دیگر دستگاه‌های اجرایی کشور در آذر ماه امسال برگزار خواهد شد، از برترین بنگاه‌ها بر اساس مقیاس و حوزه فعالیت تقدیر و به آنها "نشان برتر تعاملات الکترونیکی" اهدا می‌شود.
    همچنین با اعلام صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک، بنگاه‌های معرفی شده از سوی ستاد اجرایی جشنواره که دارای طرح توجیهی توسعه و بهبود پورتال خود هستند، امکان دریافت تسهیلات حمایتی از این صندوق را خواهند داشت.
    گفتنی است که علاقه مندان می توانند حداکثر تا پایان مهرماه برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر  جهت شرکت در جشنواره وب و کسب و کار به نشانی الکترونیکی  http://webfestival.mimt.gov.ir مراجعه  کنند و یا با دبیرخانه جشنواره به شماره 02185193933 و  02185193586 تماس بگیرند.

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت