با حضور معاون وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛

یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب خراسان‌جنوبی ۱۷ مهر افتتاح می‌شود

عصر نمایشگاه- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی از افتتاح یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب خراسان‌جنوبی دوشنبه ١٧ مهرماه با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد.

یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب خراسان‌جنوبی ۱۷ مهر افتتاح می‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»به نقل از ایکنا از خراسان جنوبی، احمد محبی امروز پانزدهم مهرماه در جمع خبرنگاران گفت: با هدف دسترسی آسان مخاطب به کتاب و برآورده شدن نیاز اقشار مختلف از جمله دانشجویان و طلاب نمایشگاه بزرگ کتاب خراسان‌جنوبی افتتاح می‌شود.


    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی اظهار کرد: این نمایشگاه روز دوشنبه ١٧مهرماه ساعت 9:30 دقیقه با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و استاندار خراسان‌جنوبی افتتاح و تا ٢٢مهرماه ادامه می‌یابد.

    محبی بیان کرد: در این نمایشگاه٩۰ ناشر مستقل،45 نمایندگی نشر و ٨ناشر استانی و ٣۰ ناشر فروش متمرکز با بیش از ٢٨ هزار و 4٨4 عنوان کتاب حضور خواهند داشت.

    وی ادامه داد: از این تعداد ناشر ١٩ناش کتبر پزشکی، ٨ناشر کتب حقوقی حقوقی، 45ناشر کتب دانشگاهی، ٧ناشر زبان‌های خارجی، ٣۰ناشر کمک آموزشی، ٨ناشر کتب کشاورزی، ١۰ ناشر کتب هنری و ٣٨ناشر فروش متمرکز هستند.

    مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی افزود: در راستای حمایت از کتابفروشی‌های استان، مانع حضور ناشرانی که نمایندگی در خراسان‌جنوبی دارند در این نمایشگاه شده‌ایم.

    محبی گفت:در مراسم افتتاحیه از آقای مهربان که در شهرستان طبس یک کتابخانه سیار راه انداخته و به روستاهای مختلف می روند؛ تقدیر می شود.

    وی اظهار کرد: همچنین در این نمایشگاه یک غرفه ویژه کودک و نوجوان خواهیم داشت که در آن برنامه‌هایی چون اهداء کتاب، عروسک‌گردانی، شعرخوانی و...اجرا می‌شود.

    محبی یادآور شد: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، دیدار با هنرمندان، دیدار با استاندار خراسان‌جنوبی و سفر به شهرستان سربیشه از جمله برنامه‌های سفر معاون وزیر فرهنگ و ارشاد به خراسان جنوبی است.

    همچنین مصطفی شفایی سرپرست اداره فرهنگی فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این نشست گفت: تمایل بر این است که نمایشگاه تبدیل به یک فروشگاه بزرگ کتاب نشود، بنابرین چندین برنامه و نشست در طول نمایشگاه برگزار می‌شود.

    شفایی ادامه داد: هر شب در نمایشگاه کتاب برنامه پاتوق کتاب با محوریت نقد و بررسی کتاب و نشست با نویسندگان داخل و خارج استان برگزار می‌شود.

    وی افزود: مدارس، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه به صورت دریافت حواله می‌توانند از تخفیفات در نظر گرفته شده برای نمایشگاه استفاده کنند.

    شفایی یادآور شد: همچنین در زمان برگزاری نمایشگاه‌ها یک نشست تخصصی کتابشناسی با حضور دکتر رفیعی پزشک خادم فرهنگ برگزار می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت