آغاز ثبت‌نام دومین نمایشگاه بین‌المللی خدمات فنی مهندسی و مشاوره‌ای ایران

عصر نمایشگاه- دومین نمایشگاه بین‌المللی خدمات فنی مهندسی مشاوره‌ای که قرار است، پنجم اسفندماه امسال همزمان با جشن بزرگ روز مهندس به مدت سه روز، آغاز به کار می‌کند؛ کار ثبت‌نام آن آغاز شده است.

آغاز ثبت‌نام دومین نمایشگاه بین‌المللی خدمات فنی مهندسی و مشاوره‌ای ایران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»به نقل از  ایسنا، از برنامه‌های جانبی در نظر گرفته شده برای این نمایشگاه می‌توان به برگزاری جشن روز مهندس، تقدیر از بهترین شرکت‌های فعال در خدمات فنی مهندسی و مشاوره، برگزاری سمینارهای آموزشی در زمینه‌های مرتبط، برگزاری جلسات B2B فی‌مابین شرکت‌های ایرانی و مشارکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان خارجی اشاره کرد.

    نخستین نمایشگاه خدمات فنی مهندسی، مشاوره‌ای بهمن ماه سال گذشته به مدت سه روز و به صورت بین‌المللی در محل دائمی نمایشگاه‌های شهرداری تهران، بوستان گفت‌وگو برگزار شد.

    بنابر اعلام ستاد برگزاری این رویداد، نمایشگاه مورد اشاره در نخستین سال برگزاری مورد توجه گسترده شرکت‌های ایرانی و بین‌المللی قرار گرفت و توانست آغاز موفقی را رقم بزند. این نمایشگاه با حضور 49 شرکت ایرانی و 86 شرکت خارجی از کشورهای آلمان، ترکیه و هندوستان با استانداردهای جهانی و حامیان متعدد داخلی و خارجی برگزار شد.

    صدور خدمات فنی مهندسی، همواره یکی از پرمنفعت‌ترین موارد صادرات برای کشورها بوده؛ زیرا به علت عدم وجود هزینه‌های تولید و با صرف کمترین میزان هزینه می‌توان به سود سرشاری دست یافت. شرکت‌های ایرانی می‌توانند با برنامه‌ریزی مناسب و مشارکت با شرکای بین‌المللی ضمن دستیابی به بازار کشورهای همجوار ظرفیت پیش‌بینی شده این بخش را محقق سازند.

    بر اساس آمار ارائه شده از سوی مسئولان انجمن صادرکنندگان خدمات فنی مهندسی، ایران از ظرفیت سالانه‌ای بالغ بر 25 میلیارد دلار در زمینه صادرات خدمات فنی و مهندسی برخوردار است. این درحالی است که در حال حاضر تنها حدود یک چهارم این ظرفیت محقق شده است. این بخش از صادرات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است؛ چرا که وابستگی بیش از 450 رشته صنعتی به خدمات فنی و مهندسی، توسعه اشتغال را به همراه دارد.

    در واقع دستیابی به ظرفیت 25 میلیارد دلاری برای صادرات خدمات فنی و مهندسی به معنای ایجاد 800 هزار شغل است.

    ستاد برگزاری دومین نمایشگاه بین‌المللی خدمات فنی مهندسی و مشاوره‌ای ایران اعلام کرد: کارشناسان این نمایشگاه آماده پاسخگویی به پرسش‌های متقاضیان و انجام امور ثبت‌نام برای حضور در این نمایشگاه هستند.

    راه‌های ارتباطی ستاد برگزاری شماره تلفن‌های 02188534939 و 02122393493 همچنین نشانی ایمیل info@ices-expo.com معرفی شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت