سومین نمایشگاه «سلامت روان» در دانشگاه تبریز گشایش یافت

عصر نمایشگاه- سومین نمایشگاه «سلامت روان تحت عنوان تلنگر» با حضور قائم مقام رئیس دانشگاه و شرکت۳۰ نهاد و دستگاه استانی با محوریت پیشگیری و مبارزه با سوءمصرف موادمخدر، تهدیدات فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در دانشگاه تبریز گشایش یافت.

سومین نمایشگاه «سلامت روان» در دانشگاه تبریز گشایش یافت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»به نقل از فارس ، محمدرضا حسین‌زاده معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تبریز امروز در حاشیه گشایش این نمایشگاه در تبریز اظهار داشت: در این نمایشگاه 30 غرفه در قالب پوستر، عکس، سی‌دی، بروشور، کتاب، نمایش فیلم، تالار گفت‌وگو و ...  برای بازدید علاقمندان دایر شده است.

    وی اضافه کرد: این نمایشگاه با هدف آشنایی جوانان و به ویژه دانشجویان با آسیب‌های اجتماعی از جمله  اثرات سوءمصرف موادمخدر، قرص‌های روان‌گردان، ارتقای سطح آگاهی عموم جامعه از مضرات استفاده از موادمخدر و نحوه پیشگیری از آنها، تهدیدهای فضای مجازی، شبکه‌های اجتماعی، آسیب‌های شبکه‌های ماهواره‌ای و ... برپا شده است.

    به گفته حسین‌زاده، در بر پایی این نمایشگاه 30 سازمان و نهاد از جمله استانداری آذربایجان‌شرقی، دادگستری استان، نیروی انتظامی، سپاه عاشورا، شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل ورزش و جوانان، هلال احمر، دانشگاه علوم پزشکی تبریز، پدافند غیرعامل استانداری، بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی(ره)، اداره کتابخانه‌های عمومی، معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز، خانه تشکل‌های غیردولتی استان، انجمن صنفی مراکز درمانی سرپایی اعتیاد، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، مرکز ماده 16 استان و ... همکاری دارند.

    معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تبریز یادآور شد: با برپایی این چنین نمایشگاه‌هایی در سطح دانشگاه‌ها و جامعه می‌توان از بسیاری آسیب‌های اجتماعی که امروزه جامعه را تهدید می‌کند، جلوگیری کرد.

    وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه  از امروز تا 19 مهرماه سال‌جاری از ساعت 10 صبح تا 16 در خیابان اصلی دانشگاه تبریز برای بازدید علاقمندان دایر شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت