غرفه اتاق بازرگانی تهران با حضور استارتاپ‌های ایرانی افتتاح شد

عصر نمایشگاه- با آغاز هفته فناوری در مرکز تجارت جهانی دوبی به عنوان بزرگترین جشنواره ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT) در خاورمیانه، غرفه اتاق تهران در این نمایشگاه برپا شد.

غرفه اتاق بازرگانی تهران با حضور استارتاپ‌های ایرانی افتتاح شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری لعصرنمایشگاه»به نقل از اتاق بازرگانی تهران ؛ در این غرفه، 12 استارت‌آپ ایرانی با حمایت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران ایده‌ها و محصولات نوآورانه خود را به نمایش گذاشته‌اند.

    هفته فناوری جیتکس به عنوان بزرگترین رویداد فناوری اطلاعات و ارتباطات در خاورمیانه است که از سال 1981 میلادی، همه ساله در کشور امارات متحده عربی و شهر دوبی به عنوان یکی از مراکز عمده بهره‌برداری از فناوری‌های نوین و نوآوری پویا برگزار ‌می‌شود؛ شهری که همواره جزو پیشگامان استفاده از فناوری‌های نوین بوده و به عنوان پلی میان شرق و غرب عمل کرده است.

    بین روزهای 16 تا 20 اکتبر، برای سی و هفتمین سال متوالی، پیشگامان تکنولوژی باز هم در مرکز تجارت جهانی دوبی گرد هم آمده‌اند تا از فناوری‌های دست اول خود پرده بردارند. فناوری‌هایی که آمده‌اند تا جهان جدیدی را خلق کنند. در این رویداد بیش از 700 شرکت نوپا یا startup از 75 کشور دنیا از جمله ژاپن، ایتالیا، سوئد، اسپانیا، آفریقای جنوبی، نیجریه، بلغارستان، هند و ایران شرکت دارند و به ارائه آخرین نوآوری‌های خود خواهند پرداخت. در این رویداد همچنین امکان گفت‌وگو و تبادل اندیشه‌ها میان شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان وجود دارد که به عنوان دیگر ویژگی جیتکس مطرح است.

    همچنین خرید و ارائه سفارش‌های جدید، آشنایی با فناوری و دستاوردهای جدید، شناسایی عرضه‌کنندگان جدید، دیدار با عرضه‌کنندگان دولتی، تحقیق در مورد گزینه‌های مختلف خرید، توسعه کسب و کار و حضور در کنفرانس جهانی جیتکس را ‌می‌توان از جمله مهمترین اهداف بازدیدکنندگان در این رویداد جهانی نام برد.

    مراکز داده، وسایل هوایی بدون سرنشین (پهپاد)، چاپ سه بعدی، ربات‌ها، تکنولوژی صوتی، لوازم جانبی، بازی‌های رایانه‌ای، سخت‌افزار و نرم‌افزار، خدمات اینترنت، خدمات فناوری و لپ‌تاپ از جمله محصولات ارائه شده در این نمایشگاه است.

    این نمایشگاه امروز کار خود را آغاز کرد و تا پایان هفته جاری در دوبی برقرار است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت