مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، تشریح کرد:

مهمترین دستاوردهای حضور "شرکت مخابرات ایران" در نمایشگاه تلکام کره جنوبی

عصر نمایشگاه- نمایشگاه ۲۰۱۷ ITU Telecom World بوسان به عنوان معتبرترین و مهمترین رخداد نمایشگاهی سالیانه ITU شاهد حضور موثر شرکت مخابرات ایران در پاویون ایران بود که مورد توجه مقامات عالی رتبه‌ی حوزه‌ی مخابرات کشورهای مختلف و به خصوص تیم ارزیاب نمایشگاه و دبیرکل اتحادیه‌ی جهانی مخابرات قرار گرفت.

مهمترین دستاوردهای حضور "شرکت مخابرات ایران" در نمایشگاه تلکام کره جنوبی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از سیتنا؛ به دنبال حضور موثر "شرکت مخابرات ایران" در پاویون ایران نمایشگاه 2017 ITU Telecom World بوسان کره جنوبی به عنوان معتبرترین برنامه‌ی نمایشگاهی سالیانه‌ی ITU و تقدیر دبیرکل ITU از این شرکت در مراسم پایانی نمایشگاه، مهندس محمد رضا بیدخام، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا به تشریح مهمترین دستاوردهای حضور نمایشگاهی این شرکت در نمایشگاه تلکام کره جنوبی پرداخت.

    سخنگوی شرکت مخابرات ایران، تاکید کرد: علاوه بر حضور دبیرکل ITU و وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورمان در غرفه‌ی شرکت مخابرات ایران و ارائه‌ی گزارش به ایشان، انجام مذاکره با بیش از 50 نماینده‌ی کشورها، شرکت‌ها و فعالان بین الملل عرصه‌ی ارتباطات و مخابرات در نمایشگاه تلکام بوسان صورت گرفت.

    بیدخام ادامه داد: معرفی توانمندی‌های شرکت مخابرات ایران در عرصه‌ی جهانی و ارائه‌ی سوابق همکاری بسیار عمیق با اتحادیه‌ی جهانی مخابرات در حوزه‌های ITU-R ، ITU-T ، ITU-D و هاب آموزشی منطقه در جزیره‌ی کیش برای ITU و همچنین عضویت در APT اتحادیه‌ی منطقه‌ای مخابرات آسیا اقیانوسیه و همچنین ارائه‌ی توانمندی‌های فنی در حوزه‌های طراحی، سوئیچینگ، شبکه و نگهداری، طراحی فیبر و نگهداری آن و ارائه‌ی گزارش از فعالیت‌های بین المللی فنی در منطقه، بخصوص در کشورهای همسایه ایران از جمله ترکمنستان، عراق، افغانستان و سوریه در این نمایشگاه انجام شد.

    مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، خاطرنشان کرد: فرصتی در نمایشگاه بوسان فراهم شد تا توانمندی شرکت مخابرات ایران در حوزه‌ی ساخت و تولید دستگاه‌ها و تجهیزات مخابراتی با استفاده از دانش بومی به اطلاع سایر شرکت‌های مطرح مخابراتی دنیا برسد و زمینه‌ی همکاری متقابل در حوزه‌ی ساخت تجهیزات مخابراتی مطابق با تکنولوژی‌های روز دنیا فراهم شود.

    بیدخام تاکید کرد: در این نمایشگاه همچنین زمینه‌ای ایجاد شد تا امکان جذب توانمندی‌های شرکت‌های برتر مخابراتی در حوزه‌ی بین الملل برای سرویس‌های ارزش افزوده و گسترش ارتباطات سالم در جامعه بر اساس دستور العمل‌های ITU و در نظر گرفتن شرایط فرهنگی جامعه ایجاد شود.

    گفتنی است؛ بنا به گزارش امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، غرفه‌ی این شرکت در نمایشگاه تلکام کره جنوبی، میزبان مقامات ارشد از کشورهای بنگلادش، فیلپین، نیجریه، آذربایجان، آفریقای جنوبی و شرکت‌های خصوصی و گروه‌های سرمایه‌گذاری از چاینا موبایل، سامسونگ، FTC، ETRI، Sewon Teletech، SARADA، Digital Century، LATRO، ASB، SAGLIKLI، Ulala LAB، ADAS ONE، Hongan Group و SGS و ... بوده است.

    قابل ذکر است؛ نمایشگاه 2017 ITU Telecom World بوسان به عنوان معتبرترین و مهمترین رخداد نمایشگاهی سالیانه ITU با حضور دبیرکل اتحادیه‌ی جهانی مخابرات و وزرا و مقامات ارشد مخابراتی از کشورهای مختلف دنیا و همچنین وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و برخی مدیران ارشد حوزه‌ی مخابرات ایران، از سوم مهرماه جاری به مدت چهار روز در بوسان کره جنوبی میزبان بازدیدکنندگان بود و برخی شرکت‌های دولتی و خصوصی ایران هم در قالب پاویون ایران در این نمایشگاه حضور یافتند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت