مشارکت فعال فناوری‌های نوین ایرانی در رویدادی جهانی

عصر نمایشگاه- غرفه اتاق تهران در نمایشگاه جیتکس ۲۰۱۷ در اختیار ۱۲ استارت‌آپ ایرانی قرار گرفته است. این نمایشگاه که از ۱۶ تا ۲۰ مهرماه در مرکز تجاری دوبی برپا خواهد بود.

مشارکت فعال فناوری‌های نوین ایرانی در رویدادی جهانی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»به نقل ازاتاق بازرگانی تهران،  استارت‌آپ‌هایی که به سرپرستی معاونت کسب‌وکار اتاق تهران در این رویداد بزرگ فناوری و تجاری شرکت می‌کنند، در کنار بیش از 4500 شرکت و استارت‌آپ خارجی از سراسر جهان به معرفی توانمندی‌های خود پرداخته و برای جذب سرمایه‌گذار تلاش کنند.

    در روز اول و دوم برگزاری این رویداد بزرگ تجاری و فناوری تاکنون استارت‌آپ‌های ایرانی حاض در غرفه اتاق تهران فعالیت زیادی داشته‌اند به طوری که یکی از این استارت‌آپ‌ها با نام «خبریو» از میان 400 استارت‌آپ به دور نهایی رقابت برای کسب جایزه 180 هزار دلاری راه یافت و اکنون در میان 40 استارت‌آپ نهایی قرار گرفته است.

    هم‌چنین استارت‌آپ «کوانت‌کن» که در حوزه فناوری‌های نوین مالی دسته‌بندی می‌شود در نشست معرفی و ارائه خدمات خود با نمایندگان بانک و موسسه مالی معتبر بین‌المللی بارکلیز شرکت کرد.

    استارت‌آپ‌هایی که اتاق تهران نقش حامی آنها را برای مشارکت در جیتکس 2017 را برعهده گرفته است، چه ایده‌هایی داشته یا محصولاتی را به بازار عرضه کرده‌اند؟

    نینکس
    نینکس یک گجت پوشیدنی برای مراقبت از سلامت کودک است که با استفاده از جدیدترین فناوری دنیا، علائم حیاتی کودکان را اندازه‌گیری کرده و آنها را روی گوشی موبایل هوشمند به نمایش در می‌آورد. با این وسیله، والدین می‌توانند در هر کجا و در هر زمان از وضعیت سلامتی فرزندشان مطلع شوند.

    تک‌هابر
    تک‌هابر، بانک اطلاعاتی استارت‌آپ‌های ایرانی است که بیش از 500 استارت‌آپ پروفایل خود را در آن تکمیل کرده‌اند. بر این اساس، سرمایه‌گذاران با ورود به داشبورد اختصاصی می‌توانند به اطلاعات تخصصی این شرکت‌ها شامل بنیانگذاران، درصد مالکیت، حجم سرمایه‌گذاری‌های انجام شده، پیشین و همین‌طور اطلاعات فنی شامل شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت آن استارت‌آپ دسترسی داشته باشند.

    3.عریضه

    عریضه استارت‌آپی است که به مشتریان خود راهکار حقوقی اعم از آگاهی‌بخشی، مشاوره و معرفی وکیل مناسب ارائه می‌کند.

    4.دکتر ربات

    طرح پیشنهادی این شرکت در زمینه ویترین رباتیک هوشمند است. یکی از محصولات این شرکت، ربات انسان‌نمای بالاتنه بوده که قرار است به عنوان یک مانکن متحرک در ویترین فروشگاه‌های پوشاک ایفای نقش کند. این ربات می‌تواند علاوه بر بهتر نشان دادن لباس، توجهات به ویترین را افزایش دهد و در نهایت منجر به افزایش فروش شود.

    5.کوانت‌کَن

    کوانت‌کن یک پلتفرم برنامه‌نویسی تحت وب برای بازار سرمایه ایران جهت معاملات الگوریتمی است که برنامه‌نویسان، ریاضی‌دانان و افراد با دانش مالی را قادر می‌سازد استراتژی معاملاتی خود را نوشته و در بازار واقعی معاملات الگوریتمی داشته باشند.

    6.فروشگاه حراجی آنلاین رد کالا

    رد کالا وب‌سایتی است که بر روی حراجی‌های کالاها و خدمات اصل و کاملا نو به همراه گارانتی متمرکز است تمامی کالاها یا خدمات ارائه شده به صورت کامل توضیح داده شده‌اند تا شرکت‌کننده بتواند قیمت آن را از هر جایی استعلام کرده و تصمیم بگیرد که آیا می‌خواهد در یک حراجی خاص شرکت کند یا خیر.

    7. سیمیا سرویس
    سیمیا سرویس روی نیازهای 8 میلیون ایرانی خارج از کشور تمرکز دارد تا آنها بتوانند از این طریق نیازهای خود را اعم از خرید هدیه و سورپرایز عزیزان در داخل ایران، انجام و پیگیری امور اداری و حقوقی داخل کشور، مشاوره‌های تخصصی با متخصصان داخل کشور و آموزش آنلاین زبان فارسی به کودکان تامین کنند.

    8. دِو گرافیک استودیو
    یک سرویس سایت‌ساز و اپ‌ساز موبایل است و افرادی که فاقد تجربه کار فنی و برنامه‌نویسی بوده اما صاحب ایده و ذهن خلاقی هستند می‌توانند از طریق این سرویس به راحتی سایت و اپ موبایل ایجاد کنند.

    9. خبریو
    خبریو یک سامانه پایش و پردازش اخبار است که اخبار تاثیرگذار و مورد نیاز مخاطبان خود را از میان بیش از یک هزار خبرگزاری یافته و با استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی آنها را دسته‌بندی، برچسب‌گذاری و خلاصه‌سازی می‌کند.

    فراجهش
    مدیریت هوشمند ساختمان مبتنی بر اینترنت اشیا، خانه‌های هوشمند و مدیریت هوشمند منابع کلان. برای مثال این شرکت اقدام به طراحی کنتور هوشمند تفکیک آب ، گاز و انرژی کرده تا ساکنان آپارتمان‌ها بتوانند کنتورهای مشترک خود را با کمترین قیمت تفکیک کنند.

    زرین‌پال
    زرین‌پال، یک شرکت پرداخت الکترونیک در ایران است که زمینه پرداخت آنلاین و ضمانت پرداخت فعالیت می‌کند.

    ریتین
    ریتین یک سرویس گفت‌وگوی آنلاین جهت پشتیبانی فروش برای کسب‌و کارهایی است که از طریق وب و موبایل با مشتریان تعامل دارد. ریتین همچنین فرآیند جذب مشتری و تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری را بهینه می‌کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت