نمایشگاه بین المللی در حال ساخت استان تکمیل و راه اندازی شود

عصر نمایشگاه- استاندار خراسان جنوبی گفت: نمایشگاه بین المللی استان در بیرجند زیبنده برگزاری نمایشگاه کتاب نیست امید است به زودی نمایشگاه در حال ساخت تکمیل و راه اندازی شود.

نمایشگاه بین المللی در حال ساخت استان تکمیل و راه اندازی شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»به نقل از ایرنا ، محمد مهدی مروج الشریعه روز دوشنبه در آیین افتتاح یازدهمین نمایشگاه کتاب استان با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: پیشینه و سابقه نشر در این استان سابقه طولانی دارد و اصحاب فرهنگی استان بدون شک از وضعیت موجود ناراضی هستند.
    وی با بیان اینکه ناشران و کارآفرینان صنعت چاپ در جامعه کمتر به چشم می آیند، گفت: کتاب به عنوان تیر پرتاپ افروز درخشان در عرصه فرهنگ دیده می شود اما کماندار اصلی، کارآفرین بزرگی است که در سوله های صنعتی در حال چاپ و نشر هستند.
    وی بیان کرد: خراسان جنوبی نه تنها محروم نیست بلکه وارث اندیشه های بزرگ و صاحبان فرهنگی زیادی است.
    به گزارش ایرنا مروج الشریعه اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه کتاب در مرکز استان کار بزرگی است که باید از همه ناشران، مولفان، نویسندگان و تمامی دستگاه های فرهنگی استان در این زمینه قدردانی کرد.
    وی در ادامه با اشاره به فرمایش امام در ارتباط با ایام محرم، یادآور شد: محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است، امید است از فضایل این ماه برای تعالی و رشد انسانیت هر چه بیشترخود برخوردار باشیم.
    یازدهمین نمایشگاه کتاب خراسان جنوبی امروز با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و استاندار خراسان جنوبی در محل نمایشگاه های بین المللی بیرجند افتتاح شد.
    نمایشگاه کتاب خراسان جنوبی از 17 تا 22 مهرماه جاری در محل نمایشگاه های بین المللی بیرجند از ساعت 15:30 تا 21:30 برای حضور علاقمندان دایر خواهد بود.
    در این نمایشگاه 41 هزار و 135 عنوان کتاب در زمینه های حقوقی، پزشکی، زبان های خارجی، کشاورزی، عمومی، هنری، دانشگاهی، کمک آموزشی و غیره به نمایش گذاشته شده است.
    برای برپایی این نمایشگاه چهار میلیارد ریال برای بن کارت و 800 میلیون ریال برای یارانه اختصاصی در نظر گرفته شده است.
    286 ناشر به صورت مستقل، 195 ناشر به صورت اعطای نمایندگی و 12 کتابفروشی برای حضور در این نمایشگاه از طریق سایت ثبت نام کردند که 90 ناشر مستقل، 45 نمایندگی نشر، 30 ناشر فروش متمرکز و هشت ناشر استانی اکنون حضور دارند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت