هیات تجاری ایران در عمان(۵۱)

برای اولین بار هیئت تجاری تخصصی به عمان اعزام شدند

عصر نمایشگاه- مدیرعامل شرکت همایش سازان پیشگام: برای اولین بار هیئت تجاری تخصصی صنعت ساختمان، برق و خدمات فنی و مهندسی به عمان اعزام شدند.

برای اولین بار هیئت تجاری تخصصی به عمان اعزام شدند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»،حمید رسالتی مدیر عامل شرکت همایش سازان پیشگام در گفتگوی اختصاصی با عصر نمایشگاه با بیان این مطلی اظهار داشت:  این هیئت تجاری با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران و سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسقط به این کشور اعزام شدند.

    رسالتی تعداد اعضای این هیئت تجاری را 35 نفر عنوان کرد و خاطر نشان کرد: تمامی این افراد مدیران عامل و کارشناسان ارشد واحد های تولیدی معتبر کشور هستند و با هدف شناخت بازار عمان در هیئت حضور دارند.

    وی با اشاره به برنامه جلسات این هیئت عنوان داشت: جلسات خوب و مفیدی برای این هیئت تدارک دیده شد که شامل ملاقات با مدیران شهرک صنعتی سندان، بازدید میدانی از آن شهرک، بازدید از شو روم های ایرانی مصالح ساختمانی ایرانی، بازدید از نمایشگاه زیرساخت عمان، جلسه با مدیران منطقه آزاد صحار، جلسه با مدیران منطقه آزاد دقم، جلسه با مدیران بانک صحار، جلسه با معاون سفارت و رایزن بازرگانی سفارت ایران در عمان، جلسه با اتاق مشترک ایران و عمان و بازدید از مارکت های بزرگ مسقط می شود.

    رسالتی اظهار داشت: برنامه های هیئت طوری تدارک دیده شد تا کسانی که هیچ اطلاعاتی از عمان نداشتند بتوانند به یک اشراف نسبی به بازار این کشور دست پیدا کنند و با یک برنامه منظم در این کشور حضور پیدا کنند. چرا که عمان هم مصرف کننده خوبی است و هم محلی برای صادرات مجدد کالا های تولیدی ایران به اقصی نقات دنیا به خصوص بازار بزرگ شرق افریقا است.

    وی اظهار داشت: عمان تنها کشور دوست ایران در این منطقه است که توانایی های بالای اقتصادی دارد و لذا باید از این ظرفیت ها به نحو احسنت استفاده شود. ظرفیت هایی که شامل مناطق آزاد مناسب تجارت، خطوط کشتی رانی و خطوط هوایی و ... می شود.

    رسالتی با اشاره به سفر  ظریف وزیر امور خارجه ایران یه این کشور اظهار داشت: در این سفر جلسات خوبی بین مقامات ایرانی و عمانی برگزار شد و نتایج خوبی هم در برداشت و در ادامه سفر خسروتاج قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان توسعه تجارت ایران به عمان دیگر نکات تاریک تجاری را روشن نمود و می توان عنوان داشت در اینده شرایط بهتر از این نیز خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت